|
2006 年 2 月 10 日 星期五 廁所大戰第二篇
即該走左入廁所,但係個個人重係到張個d累珍珠吐入女廁 ...................跟住我都唔記得及生左咩事...c班個d男仔又係到加入戰團 ,佢地係到猛咁整d野入黎垃圾桶個蓋又有......於是我咪拎起個掃把點左同xxx搶個 陣唔少心打到佢個頭,我已經同佢講左四五句sorry嫁喇,跟住我唔少心"d"左我包薯片,個陣時我見掃把又比人搶 買,我驚比人打咁我咪唔拎住先,即該鎖番到門囉, 個陣xxx一把掃把整買黎,唔單止整到我塊面 重整到我隻眼添呀!
於是我就出去同佢地嘈喇!!嘈個陣我一把火之下將包野x左洛地!
包野食都未食過呀!就搞成咁激死我喇叭!!!!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-02-10 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 8 日 星期三 理幾日.... 理幾晚,晚晚都好夜訓!!就係為左睇12點3 個套"難兄難弟"! 雖然已經重播過好幾次!!!但係我重咁鐘意睇真係奇蹟!!! 可能係因為佢前個幾次重播個陣我冇點睇掛!!!靜係睇左幾集 但係今次唔同呀!!!佢咁難得又重播,我一定要睇哂佢嫁!!!我已經立定左決心嫁喇!!! """"""只準成功不準失敗!!!!""""但係重有一個問題!!!就係如果再咁睇洛去我一定會 有越黎越大個黑眼圈!!重要係一日比一日大個隻!!!點算好呢? 不為每每為左d野都一定要付出ge!!!唔怕喇!!!重有呀!!!星期六個日有((((((twins~見習黑玫瑰))))))) 好期待呀!!!但係我又想睇我miss係大佬喎,咁點算????有一個方法就係錄左其中一個睇第二個!!! 咁錄邊個好?............................... 2006 年 2 月 7 日 星期二 廁所大戰 事原係由比人踩扁罐開始ge,c班個班人(唔係女仔)係度玩踢扁罐 ,,跟住就無喇喇踢入女廁,廁所大戰就係由理到開始.........
WHAT TIME IT IS︰2006-02-07 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||