|
2006 年 2 月 6 日 星期一 "迫"報 老師特然間叫我同嫻出去話要整"迫"報 後尾放學之後同miss講話唔做 佢係到問我係咪因為個d野,我心諗都冇我唔 like個d人係到點會係因為理d野呀!我只不過係因為想快 d番到屋企訓,玩,睇電視姐嗎!(諗深一層"我真是一個好孩子呀") 於是我索性答佢唔係。最後ge結果就係都係要做不過唔留咁解! WHAT TIME IT IS︰2006-02-06 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 4 日 星期六 何解我日日都是那麼無聊呢? 成日留係屋企,真係你唔神我都神呀 理幾日,日日同我細佬係屋企嘈同打架! 好無內,有時唔想同佢打,佢又了你喎!你話死唔死呀? 我細佬同我呀媽告狀跟住我呀媽就話費事理我,講極都唔聽嫁喇!{等等ge野}(大概係話教唔掂ge意思)(語氣重好重添) 我宜家先係到諗你估我又好想你理呀! 火爆過頭又同佢嘈左幾句,好似今日咁呀!我同我細佬唔知係到玩緊呀定打緊架 跟住我講左一句"你去死喇!"{同我細佬講}就比我呀媽打左一巴喇,後尾我好似話左"咩都關你事" 就走左入房喇!成日都係咁噪!真係煩呀每日起碼噪4/5次 WHAT TIME IT IS︰2006-02-04 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 3 日 星期五 點解d日子咁快過ge? 我宜家終於明白咩叫(快樂ge日子過得特別快) 估唔到新年假差唔多完喇!!!重有幾日!!!遲d重要見家長添嫁 都唔知呀媽會唔會係老師面前講我壞話又或者係老師係我呀媽面前 講我壞話!!唉!!!不過算喇!!將來ge事將來至算重有成個禮拜,洗咩咁優心呀!!
WHAT TIME IT IS︰2006-02-03 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||