|
2006 年 3 月 13 日 星期一 大道理呀 放學之後要溫mis倫 同我講左好多家庭大道理 ..............無內中 曾同我一齊問可5可以掉位.......結果"失敗" WHAT TIME IT IS︰2006-03-13 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 12 日 星期日 成日hand機 部機5知係有毒呀,定係部機本身有問題 只要10幾分鐘又或者係一兩個鐘5開佢呢就冇事喇!!!!.................................. 重有呀5知點解今日副眼鏡鬼咁死緊都5知係咪越老越衰 唉想換眼鐘又冇錢買,只依屋企人更加冇可能,因為佢5得到你副眼鏡x左 佢都5會買比你!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-12 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 11 日 星期六 好野有電話用(私家個隻) 因為宜家屋企個個電話sa sa地,所以宣家改用第二個(後備) 之於之前個個(姐係sa個個)就比左我放係我間房...正呀!!! 以後就5洗一定要出廳聽電話,可以慳番d腳骨力!! WHAT TIME IT IS︰2006-03-11 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||