|
2006 年 4 月 18 日 星期二 回鄉完畢 理幾日番左大陸........... 日日出街食..... 表姊黎左倍我,同我行狀元方...原來狀元方重係到嫁重有好多野買. 同買呢就算係冇野買都5佢冇左,因為只不過係重建,姐係為左方便有意外 ge時候容易d走佬,個到好似條街咁好多野買不過要行好內先有幾件衫睇中 .可惜冇錢.不過.估5到得ge係得50幾蚊都可以買到2件野,袋同一件買左之後 先發先5靚ge衫,到左第二日表姊就好早起身番工喇........... WHAT TIME IT IS︰2006-04-18 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 11 日 星期二 行街(night) 放左學之後行左,"積"刻番屋企!!! 收好心情,準備出發!! 為左今次我自己出錢加手機呀!!(增值)(入錢)入左成$50蚊 貴貴貴!!!跟住就去左太子同婷,媚,屎"習"合喇!!! 我地去左食日本菜,幾好味嫁,跟住再行左一陣街買左d野 (好多"普"都關左門呀)期間屎買左條7分褲,跟住我諗下諗下 係喎著裙"診"番都幾好睇,於是我都買,!但係我買5到衫呀!因為冇 岩feel ge衫................ 番到屋企之後比人話以後5比再出,咁遲先番.我就"積"刻回應番一句 (我已經同你地講明會係12點鐘之前番嫁喇!!)跟住佢又係話以後都5會再 比你出.....................................
WHAT TIME IT IS︰2006-04-12 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 10 日 星期一 過份 過份呀!以後咪洗只依 我幫診你呀!堅d喇你! 想我去你間店好難喇,串我,未死過!
WHAT TIME IT IS︰2006-04-10 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||