|
2006 年 4 月 23 日 星期日 番....... 最終都係番左可能係因為個個 姐姐上次個番話掛.......... 去完番到屋企之後老豆同我講如果我考試考得 好ge話就買部w58i比我不過要自己出$500蚊 彩佢都傻我自己知自己事我又5係讀書ge材料,況且重要"嘈" $500蚊咁多不如死左去好過,而且學校有好多人都係用理隻機............
電視劇排明榜(自訂): 1:惡作劇之吻 2:王子變青蛙 3宮 4:愛情魔髮師 5:浪漫滿屋 6:我miss係大佬2
WHAT TIME IT IS︰2006-04-23 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 22 日 星期六 決心,"嘈"錢買mp3 今日去行街,番學企期間經過鴨"了"街 於是我就走去睇mp3喇 ,我已經決定左嫁喇,"技"然老師係老師到 又5肯比番我,就決定"嘈"錢買過部喇,努力努力.................. WHAT TIME IT IS︰2006-04-22 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 21 日 星期五 吉慶圍 今日去喜慶圍,冇野溫野黎做,搭成個字車,行得個十幾 分鐘,混吉,d呀婆又貪錢喎,影相又要收,連入場都要一人收1蚊雞 不枉係8十年代ge"美女"吖! WHAT TIME IT IS︰2006-04-21 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||