|
2006 年 4 月 6 日 星期四 比人delete歌 今日呢番到屋企開番個音樂檔案 ,發先冇左好多首歌 原來係全家最細個個搞鬼..佢自己都認嫁
WHAT TIME IT IS︰2006-04-06 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 5 日 星期三 游..游...游...水...水...水 游水呀!!本以為今日會好熱嫁.... 但係去到之後就忽冷忽熱....... 木去之後約左娟你留下等田知等足半粒鍾 都5見人,於是期間味上番屋但打電話囉(因為手機冇米) 上左2次,打去佢屋企,佢老豆又話佢出左去喇...結果洛番樓 又5見人......所以咪為有出發囉!點知去到之後就見到佢已經同屎 你入便喇................唉......游完之後去左附近ge公園座....見到江嘉從同佢條仔,好sweeet,好親密呀! 跟住就去左西九喇!..行左一陣發覺好"累"就回家去了......
WHAT TIME IT IS︰2006-04-05 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 4 日 星期二 倒霉的一天
今日比人搶左副眼鏡...就係因為為左搶番副野,搞成咁..... 比到門整成咁..."個上唇ge側邊(如)左...突買出黎...流血.... .........唉....痛..... 放學個陣miss話要拎哂d書番屋企....好多多書!!! 不過好彩,最終都有一個好地方放書,5洗休住...... 跟住搭車搭到去西九個邊洛....買鞋...番學鞋... The End............... WHAT TIME IT IS︰2006-04-04 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||