|
2006 年 5 月 14 日 星期日 MOTHER DAY 今日母親節,冇咩特別事發生而個兩朵手整GE花前日已經 比左喇,可惜今日發生左D事...............所以我冇落去食晚飯.........
WHAT TIME IT IS︰2006-05-14 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 13 日 星期六 做喇 做野豬喇,大家記得睇呀!!! 係本港台,今晚8:30做..............
WHAT TIME IT IS︰2006-05-13 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 12 日 星期五 抱いてセニュリータ 出左pv喇 好野終於出左喇,(睇買添)
好型呀,好好睇呀........ 星期日就母親節喇,今日lunch個陣學左整花,我整左兩枝,紅色同藍色各一枝 好靚嫁,重嘖左銀粉,又香又閃....5555諗主星期日先送比佢,比個意外驚喜...555555 WHAT TIME IT IS︰2006-05-12 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||