|
2006 年 5 月 17 日 星期三 狂風大雨...........(.珍珠)雞 出左門口,差5多到車站ge時候,連把傘都吹"蘭"買........ "咀""周"又5成功(掛8號) ,理幾日望都望8號,結果唉 lunch個陣重要比班高大衰冇喇喇話插隊............gO tO dieD............ WHAT TIME IT IS︰2006-05-17 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 16 日 星期二 螞蟻呀................................ 嘩嘩嘩!!真發現呀,就係係女廁入面發現大量 所謂ge啡色螞蟻!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 重有ge就係5知點解理排越黎越冇記性.......... 好多野過左一陣就已經5記得!!!! 由小學到宜家我發覺自己無論咩都變左好多............. 5知點解,越黎越覺得直莫.................點解?
WHAT TIME IT IS︰2006-05-16 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 15 日 星期一 去左白田....... 放左學之後去左白田個間7仔! 諗住溫工(暑期工),點知佢話,朝早,同下午5請,夜晚又一定要16歲以上先得 .........所以白行一溫............ 跟住就行去搭地鐵喇,點知見到xxx(5記得左個名),娟就走得好快,而我就無喇喇咁跟買佢走,重大聲咁叫左一下,(好傻)
WHAT TIME IT IS︰2006-05-15 04:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||