|
2006 年 4 月 9 日 星期日 評論...... 5個點解的宜家開始覺得香港 ge劇集5好睇,反而台灣ge劇集好d添........... ,重有ge就係宜家對香港歌手唱ge歌冇咩興趣,重覺得台灣歌手唱 歌唱得好聽d添.....可能係因為劇集ge影響掛.....
WHAT TIME IT IS︰2006-04-09 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 8 日 星期六 煲戲..... 今日成日係屋企煲戲............ 冇野做....得自己一個係屋企 細佬回鄉........爸媽番工........自己係屋企"碳" 重有ge係今日發生左一件好好好好好大件ge烏"農"事點算好呀? 知道ge人幫我諗諗計,5好爆出去呀!!記住,5該呀!!
WHAT TIME IT IS︰2006-04-08 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 7 日 星期五 自由體操.............. 體育堂個陣,玩自由體操,我好叻呀!! 打到"慣""豆" 其間d人係到玩鞏橋,佢地做到呀!!好叻!! 但係我試過好多次都5得................... WHAT TIME IT IS︰2006-04-07 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||