|
2006 年 3 月 10 日 星期五 咁難得先有一日假,但係竟然要留係屋企顯世 冇計要"嘈"錢呀.以後5可以再咁大洗嫁喇 要努力"嘈"夠"1000"又或者係"500" 加油.
WHAT TIME IT IS︰2006-03-10 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 9 日 星期四 我宜家有盤,你睇下我點樣係到唱衰你喇 正一八公,今日佢"狀"到屎同曾 佢做左一個sorry動作,賴係野咁,跟住我就話sorry大哂呀
(因為我呀上之狀到佢,講左sorry之後佢都重係到爆粗呀!!!,我係到鄭重聲明呀,我係一個好記仇ge人 所以最好5好嬲我,如果5係我會有怨報怨有仇報仇)後尾就開始嘈起上黎喇 其間佢講左句所謂ge"收x",跟住我就話你教我點收呀!!佢就話你過黎我教你點收,如果我5係比人 "咁"我神早串買洛去喇!!!!!靜係識得講收,有冇第二句呀!!!我好驚呀!!點算好呀
WHAT TIME IT IS︰2006-03-09 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 8 日 星期三 做完喇 做完宗教報告,開心 WHAT TIME IT IS︰2006-03-08 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||