|
2006 年 3 月 1 日 星期三 同老母反面 過份呀!你好野,理淡氣 我點都食5洛嫁喇!要我道歉好難喇今日係出 糧日,我走去問佢拎個陣佢竟然5比我重話"我應份比你嫁咩!咁大個5識就下個細佬 次次同你講野你都大聲夾惡"期間我有話番佢好大聲咁 佢重話我以後都5會比錢你呀,你有個同學個家長都話呀5聽話就5比!好惡死咁講 .......
WHAT TIME IT IS︰2006-03-01 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 25 日 星期六 死喇
死喇你叫我以後ge日子點過呀,下次覆診日期係3月18號 點算好呀,屋企得留上次用靜個d d唉唉唉 WHAT TIME IT IS︰2006-02-25 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 24 日 星期五 犀照~~~
拖條女 林走個一刻重要比人睇清楚係點ge樣.....無內中....跟就去食糖水,(其間問人惜左 好多錢,陰功...........
WHAT TIME IT IS︰2006-02-24 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||