|
2006 年 3 月 31 日 星期五 視覺藝術 話說呢,今日呢!! 去睇畫!!係美術"管"入便有一個好黑好黑ge地方 (係睇戲ge)跟住我地成班人就入去喇,我一入到去就見到一個著住藍色衫ge 物體,當初我以為係"立"像喇!咁我咪用手指"篤"下佢囉!"篤"左之後發覺軟ge (心諗,軟ge係咪塑膠ge"立"像呢?)於是我就決定"篤多一下喇!!點知個個所 謂ge藍色物體識就轉身,跟住我就驚到即該叫左出黎喇!!!真係好得人驚嫁!! 原來佢係個人黎嫁重係"鬼佬"
睇完畫之後就行左"一陣星光大道喇!!!又話有twins手印!!點知溫極都冇!!
再跟住呢就去左m記!!食野"田"飽個肚就go a way喇!!! 再再跟住呢就去行左一陣卓悅買左枝"物"膠就走喇!!!回家去了!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-31 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 30 日 星期四 有"室"呀 冇陰公呀!!巨包5知係咪個頭有室, 搞到野左我同沒香琼!!好"行"呀!!
比屎,玲,霞!!!
背"隻"喇,腳,手喇,腰喇,總之到到都有"行"喇!!!!!!搞到番到屋企之後忙到死!!!! 要即該沖涼,洗校服!!!!!煩呀!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-30 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 29 日 星期三 家政呀!! 555,今日家政個陣我地用布整野, 我決定左整個"不知所謂"ge袋,我重整左個((茼蒿))洛去添,好 靚嫁!!!大家不防問我借黎睇下呀!!!好似嫁 到左英文堂個陣本來老師係講緊作業嫁,但係後尾同我地傾下傾下就講到 演"氣"同班花,,班草喇,原來呀miss張佢同成龍喇.王力x喇拍過"集嫁!!
聽講佢重好似係個導演添(不過應該係5多出名個隻)之於校花班草呢,經我地班之班選舉之 下....哈,班花就係!!!!(李霞欣),班草就係(余國豪)...........嘩!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-29 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||