|
2006 年 3 月 22 日 星期三 大新聞呀!!巨包有人鍾意!!!天之國色 新聞一:巨包有人鐘意(佢表現得好鬼死開心) 新聞二:巨包覺得我地班外表最正常個個係老劉,標標同隻狗!!!! 新聞三:食飯個陣,有人冇份比錢,竟然有野飲 唔公平,真過份!!!! WHAT TIME IT IS︰2006-03-22 02:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 21 日 星期二 識穿左喇! 叫人幫你問的野,比我識穿左喇 我5該你喇5好叫人幫你問我野!夠薑ge咪自己 走黎問我囉 或者我會考慮下答你ge
WHAT TIME IT IS︰2006-03-21 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 20 日 星期一 比人"打"頭 真係要好好歌頌你呀!
.............累到我比人搶完野之後"打"頭
WHAT TIME IT IS︰2006-03-20 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||