|
2006 年 3 月 7 日 星期二 打比我老媽子 聽學校講座個陣岩岩聽mp3 就岩岩比阿sir捉到,次次都係佢多管閒事 搞到又比miss倫收左...重要打比我家長........... 死緊喇!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-07 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 6 日 星期一 又大戰喇 luch個陣個班人又整d野入黎女廁, 於是又開始大戰不過冇上次咁利害 重有呀比人屈佢重要話"碌7"添 跟住我積刻回應番佢一句"我幾時有整到你呀" WHAT TIME IT IS︰2006-03-06 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 5 日 星期日 嘩嘩嘩嘩嘩!又喜又悲 姑姐,阿嫲黎左,,聽我姑姐講話呢 原來呢,眼線筆5可以好似原筆太硬.....因為如果好似原筆太硬姐係含"員"量太多 同買呢盒"敏"洛去個陣如果d味太多ge話姐都係含"員"量太多重 有呀如果你所買gexx品冇注名d5知咩咩ge話呢..你就5好買喇, 如果想用得開心又放心呢最好去屈臣士買喇,因為有保障d嗎.......(所以佢叫我5好再用我個支濕粉,眼線筆,粉盒.....如果5係會令d膚質重差d添) 跟住就去聽演講喇,原本呢我姑姐以前都係番我個間嫁,佢重話理間好好,加上其他ge 理句我決定心信理間,係真正ge教會,個心再5會動搖嫁喇 去完番到屋企之後,開始進行太"蘇"亂喇,我就訓我細佬間房,宜我將床就搬左去我呀媽間房比我細佬訓, 宜我原本間房就變左書房,姐係用電腦同做功課ge地方(當然有係入面好多野都唔同左喇)(真係過份呀有咩理由要我訓佢張舊 床,佢就訓的張新床之得嫁) WHAT TIME IT IS︰2006-03-05 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||