|
2006 年 2 月 13 日 星期一 去街 今日得我地三丁友去唱k 唱完之後就去左行街,其間又入左去xxx店喇 不過今次唔係買個d野喎係買個xx袋同塊鏡姐 .................... WHAT TIME IT IS︰2006-02-13 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 12 日 星期日 家長日 今日同老豆去左拎成績表 有一科唔合格,成績差到極點,一洛千層 不過對我自己黎講的都幾滿意! WHAT TIME IT IS︰2006-02-12 12:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 11 日 星期六 運吉嫁 今日本來諗住同玲,娟去睇戲嫁點知! 去到之後有一套戲好睇....想睇個又洛左畫
好無內呀! 所以就變左食市遊行喇!唉同買今日我都係忍唔到手 又買左個d野喇 跟住我咪諗住早d去呀媽到囉點知佢要我送的細佬 番屋企呀!我原本唔肯嫁但係因為佢話如果唔肯ge話就唔同我 去覆x,結果咪........唉! 本來可以行多陣嫁嗎一日最衰都係佢
跟住各撤東西喇番左屋企之後 過左冇內就又去過旺角同呀媽一齊去覆x喇 覆完之後個牙醫"景"然話下次或許再下, 次先比
WHAT TIME IT IS︰2006-02-11 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||