|
2006 年 2 月 16 日 星期四 比人話"仆街"喎!..................搭車~臭
無喇喇比人話"仆街"點算好呀? 本來呢我同玲玲就玩緊ge,點知玲玲就玩得興起過 頭兩野推我,點知就唔覺意整到我後面個個 李霞欣就話:『x你老母,仆街喇你』景然 爆粗話我喎,又唔係有心ge佢景然爆粗,都未見過d咁衰ge人 !!不過我都好內冇比人叫過我仆街喇,佢咁鐘意問候人老母 ge好心佢就問候佢自己老母先喇!我地都未爆 佢竟然同我地爆重唔只一次,理次係第一次喇,其後 我係視覺藝術室到企係到睇野,佢借借都冇句又同我爆左一次 仆街喇,咁我咪回應番句粗囉,{先了者賤,打死無怨}條八婆
跟住放學搭車番屋企個陣,有個人除左對鞋著住對臭"物" 佢個對野呀都唔知著左幾多日嫁臭到死,好心佢就唔好除鞋喇!!!!!!臭到死
WHAT TIME IT IS︰2006-02-16 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 15 日 星期三 ......... 今日又開戰喇,不過受害者唔係我,而係鄭 佢又比歐整喇,而且受害ge情度重好高 唉 WHAT TIME IT IS︰2006-02-15 04:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 14 日 星期二 掉左位吖 miss今日竟然做左一個好重大ge決定 就係掉位,我本來以為唔可以同玲玲座嫁 點知!哈哈哈哈!但係........ WHAT TIME IT IS︰2006-02-14 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||