|
2006 年 1 月 29 日 星期日 食團年飯!!! 年年新年都係咁冬!!唔知點解有一種好無內ge感覺!!! 食團年飯個陣我差唔多一粒聲都冇出過!!!靜係出左兩三句 真係好無內!!而且個陣時三叔婆走過黎同我地個台人講野ge時候 我發覺佢啤左我兩眼,好似唔多like我咁!!!於是我咪啤番佢兩眼囉!! 我平時知所以唔想出街食飯除左賴理個原因之外其中一個最最最 重要ge就係的唔想見到d叔公,叔婆,賴係高上!!! 特別係d叔婆呀!!!扮哂野咁!!!以為自己好巴閉!!!
食完之後就去左行長沙灣個個花x,呀爸買左個河童公仔比我同我細佬!!! 幾q嫁!!成隻龜咁,只不過係個頭到多左塊野!!!
我d屋企人同我舅母比左利是我,真係好呀!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-29 02:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 27 日 星期五 去左旺中 今日同曾,鄭去左旺中行街街,買左d野 曾佢唔舒服呀!!!一直個頭都好暈!!!但係都照同我 地行街....有d過意唔去......
WHAT TIME IT IS︰2006-01-27 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 26 日 星期四 過份呀!!! 又話番大陸,而家得我通知哂人喇!!!!佢先話唔番 有冇搞錯呀!過份!!!睇黎今日又冇野做嫁喇!!! 一事無成!!真陰公!! WHAT TIME IT IS︰2006-01-28 03:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||