|
2006 年 1 月 19 日 星期四 今日派左大約3份試卷 今日派左數學~唔合格,中文~合格,普通話~合格, 其餘ge因為唔知邊班因為有同學要保測,所以未派!!!!! (我睇死我自己唔合格)
WHAT TIME IT IS︰2006-01-19 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 18 日 星期三 係屋企 點解我間房咁多垃圾............(d垃圾我細佬都有份) 但係次次都係由我自己清左佢....次次有咩手尾都係由我自己 整番好佢唔公平....唔知點解宜家好似越黎越空虛!!!有一種好空虛ge應覺!! 可能係因為日日都要同我細佬曹,好似琴日咁姐嗎!!佢明明要去保習,都重要唔比我用部電話 於是我就同佢死過..................
係今日好奇怪
佢竟然會比我,但係中午個陣又我無內咁比左佢,因為我玩左成朝 WHAT TIME IT IS︰2006-01-18 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 17 日 星期二 今日係考試ge最後一日,亦係我最多收獲ge一日 今日考完試之後,就同媚,珊,屎,馬,嫻,捷去左旺角個邊唱k同行街 原本宋都話去嫁但係因為佢有d事所以冇去到。係k房到化妝真係好新鮮 ,雖然唔係第一次,但係今次係化成個妝喎!!!所以比左我理個應覺!!! 唱完之後就去行旺中買左d衫就洗左勁多錢!!!(但係始終都係有一種唔係咁好ge feel,唔係話我介d 野唔靚,唔適合我)跟住就搭地鐵番屋企喇!!搭電梯個陣我為左整番好對("物",搞到"x""跟")【唔識寫】 痛到我呀!!想申直又申唔到因為一申就會好痛,後尾過左一陣就冇事喇!直係玩野搞到錯過左班車 。搭到去南昌部之後珊同我講話有個男人啤住我,大約四十歲到喇!!(呀叔一個)可能係因為化左妝 好怪掛!而且又著住校服............
WHAT TIME IT IS︰2006-01-17 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||