|
2005 年 12 月 12 日 星期一 唉!! 我部機要23號先囉得番!!
今日同班人講左sorry5知佢地接5接受,算喇 !!!今日放學搭車個陣娟姐無喇喇嬲,唉!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-12-12 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 10 日 星期六 舒服的一天,有新mp3喇 我呀爸琴日買左部新ge mp3比我好開心,但你5好請比呀媽知(因為咁樣我同佢都 會比人話)(上次都係一樣)
但係今日聽下聽,無端端冇左字莫喎!!唉...為有睇日或者後日先拎去換喇 !!
WHAT TIME IT IS︰2005-12-10 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 9 日 星期五 ......... 我今日都5錯,同玲玲講笑同玩............WHAT TIME IT IS︰2005-12-09 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||