|
2005 年 11 月 14 日 星期一 無無聊聊的一天! 次次上堂都比人玩!!!好討厭呀 今日終於都傾好燒烤d野喇!!!真係開心!!! 今日放學之後我又去左穿耳喇!!!因為我想穿番冇左個d,同穿上d WHAT TIME IT IS︰2005-11-14 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 13 日 星期日 呀嫲生日吖!!! 今日呀嫲生日!!所以我就要同屋企人出去同親戚,呀嫲,呀爺!! 個日我呀爺係到猛咁吹我地快d去又話姑媽要番工呀咁,整到我化妝只係化左一半.....唉 點知到左差唔完ga時候佢到未走
整完之後出到來就聽到我呀爸同我d親戚講話我因為係洗手間掛住化妝,所以咁內都未出來!!! 當時我真係火都來買呀!!!!!!!!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-11-14 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 12 日 星期六 時間過得突別快 真係好呀!!原來時間真係可以令到事件變淡嫁!!
我今日番左老鄭個間教會!!都幾開心!!!係教會個到導師!! 叫我地畫最增ga人..我,老鄭,老劉就猛咁話李xx喇!! 真係開心到極點呀!!!去完之後就行左一陣街!!我同老鄭重穿左耳! WHAT TIME IT IS︰2005-11-12 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||