|
2005 年 10 月 31 日 星期一 唔知會唔會越整越壞嫁!!好探心呀!! 死喇!!!
但你個兩隻虎牙又好似齊咗dd咁喎!!咁姐係點呀一d齊咗少少一d就咩咗好多咁 但係我呀媽琴日問過醫生啦,醫生話係咁個喎因為中期!!! 係學校個陣炸梁因為唔舒服所以早退!!唔個點解我好似有d開心,又好似覺得冇咩野咁!! (姐係冇應覺呀)唉!!我都唔知道自己想點!!!今日上堂個陣因為化妝d野所以我明話 miss lee(李x欣)我好開心因為我明話佢!!
件事真係沒完沒了!!!
係學校真係個個都買sweets sweets呀!!所以我就謂有食完飯個陣先去 買囉!!我係食飯小息完咗冇幾內問有冇人要sweets sweets但係冇人要咩人要呀!! 可能因為我dsweets sweets唔係咁好食掛!!跟住玲玲就好心帮我溫人要我dsweets sweets!! 佢真係好呀!!跟住佢就比咗盧姐!!跟住盧姐就好大聲話『呀sir我要”等”垃』
佢”等”咗喇!!開頭我都有d傷嫁..但係到咗後尾個種感覺就好似冇咗咁喇!!可能心已經淡咗喇!!
WHAT TIME IT IS︰2005-10-31 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 10 月 30 日 星期日 軟軟痛 今日2點幾呀媽同我去覆診,本來我重以為我呀媽唔同我去嫁,點知唔係!!因為我個陣同佢反咗吖嗎!!點知佢咁好姐...........次次都係咁覆完診之後d牙總係軟軟痛ga!!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||