|
2005 年 11 月 30 日 星期三 慘呀!!! 今日朝早一番到去就比人玩喇!!又比人整條鏡, 唉,又比人整人隻手好痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT TIME IT IS︰2005-11-30 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 28 日 星期一 今日係我最成功ga一日 今日好開心呀因為我同玲玲ga 製成品終於成功喇!!!,放 學之後我就走去玩排球點知miss冇來,交到食白果!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-11-28 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 27 日 星期日 留係屋企~發毛 今日我竟然留係屋企(因為冇街去)留係屋到
同玩電腦!!!!唉!!! WHAT TIME IT IS︰2005-11-27 04:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||