|
2005 年 12 月 4 日 星期日 好野,有大收獲!!!!!!! 今日真係lucky day 呀!!因為係中午個陣同呀媽下街估唔到佢會肯買咁多 野比我(雖則,上次佢都有買過,但係買左之後番到屋企就同我講因為洗 左佢好多錢所以係食飯錢到減d錢,而且有d野叫佢買佢都唔肯買,就算買左都好像好唔願意咁)
我覺得佢今次都係好唔願意咁買同買同樣有d野佢都話屋企有唔買。今日洗左佢大約$280, (估)我覺得佢都係會好次上次咁係食飯錢到減,唉!!
mp3又或係買過部比我!!
”先物”,”嬲”(唔識寫)係咁多......唉,今日洗左佢好多錢呀!! WHAT TIME IT IS︰2005-12-04 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 3 日 星期六 [ 此日誌受密碼保護 ] WHAT TIME IT IS︰2005-12-03 07:18 PM 2005 年 12 月 1 日 星期四 ...................... 好慘老師要老曾換位呀!!!
!!!!!!!!今日又比人叫陳x欣∼∼討厭 WHAT TIME IT IS︰2005-12-01 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||