|
2005 年 11 月 26 日 星期六 無聊 今日留係屋企無聊到極點!!不過都算唔錯嫁喇可以留係屋 俘面膜!!!唉部唔電得電腦比我個衰細佬玩左差唔多成日!!要宜家先有得用 唉!!但係只可以玩到9:00唉!!!!!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-11-26 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 25 日 星期五 旅行日!! 今日旅呀!!好開心玩得好勁!!! 其間為左帮老鄭囉番頂冒,搞到!!我同老鄭為左玲番頂冒差唔多 走足成30分鍾,重有口呀今日唔知點解我化到個妝特別濃!!!唉!! 好樣衰呀!!重有呀我今日問呀媽借左部數碼相機,影左好多相呀!!我將d相sd 唒入電腦真係好呀之後就delete哂係部相機到我影個d相喇!!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-11-25 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 24 日 星期四 失敗...... 重有呀今日上完科學堂之後咪番課室ga!!途中我就同偉哥哥講我一定快過 你番到課室ga!!點知我一入到去就比成班人嚇喇!!
到左於學我又比人玩喇!!重要唔只一個所以我於是就係msn到 向其中一個報復!!!因為我個陣係老曾屋企,個陣咁咁佢又係msn多人會議到 喎!!於是我就向佢報復喇!!!(姐係玩佢!!)但係正因 如此又基於某d原因就激嬲左老劉喇!!!唉!!!sorry ar老劉
WHAT TIME IT IS︰2005-11-24 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||