|
2005 年 12 月 23 日 星期五 無咩特別! 冇咩特別!!今日冇街出,留係屋企!!! 要玩電腦就要等到我細佬保習!!不過唔洗探心 等到聽日我又可以玩成日喇!!
WHAT TIME IT IS︰2005-12-23 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 22 日 星期四 唔知點解今日好似過得特別快 唔知點解好快就過左一日喇!!!可能係放假ge第一日掛...... WHAT TIME IT IS︰2005-12-22 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 21 日 星期三 真開心呀!!!最後一日喇!!!放假好野 今日係最後一日番學,聽日就放假喇!!好野!!可以訓內d
今日好眼訓!!係禮堂訓完又訓......無聊
跟住就開課室聯歡喇!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-12-21 01:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||