|
2006 年 1 月 3 日 星期二 真陰公 岩岩先番學就要煩考試d野喇,你話死唔死!話就話下禮拜考姐, 都唔洗咁快準備呀!(話時話呀,我張考試時間表唔先左..........
WHAT TIME IT IS︰2006-01-03 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 1 日 星期日 悶 今日係我第2次去,唔知點解聽下聽下覺得有少少悶(演講)。 重有點解我d感冒重末好番?
今到我當時幾盬戎呀!去過2次2次都有〝申〞...............唉!!!!!!!!!!! WHAT TIME IT IS︰2006-01-01 04:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 1 日 星期日 又過一年喇! 今年好似好快就過左咁,但係又發生左好多事
不過點都好,希望明年比今年好,無論人或者事都希望比今年好成百倍 WHAT TIME IT IS︰2006-01-01 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||