|
2006 年 3 月 28 日 星期二 講數囉!!!5係咩呀!! 今日本來我諗住一朝早就去"嗲嗲嗲" 但係今之輪到我淆呀!!!
息先去嗲!!!當然喇!!!我驚嗎!!所以呢就左好幾個fd同我 一齊去"嗲嗲嗲"喇
好火真係!!同佢講個樣個陣佢講極都係個個話題,同佢講個樣 佢又講左第二樣!!!宜家係邊個八邊個d"了"先呀!!((八))好心你係 話人之前話係自己先喇!!! 好喇5講喇,講番d開心野喇,我今日"羅"獎呀!!好興奮!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-03-28 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 27 日 星期一 咬牙!好心你喇,收嗲喇 我地ge野關你撚事呀!5該你,5好成日溫人八的地d"了"呀 5好扮野喇!人搭個部車你又搭個部車!哎唷! 當初呀5知邊個又話覺得姓陳個班男仔好煩呀要封鎖人呀 宜家又咪係到同人玩得好開心....扮哂野!(((((((你5夠薑單丁同我一個講就咪鬼嘈喇 ,重有呀!!你連自己做錯咩你都5知就唔好嗲喇!!咪鬼以為我5串你就以為我 \好好蝦呀!!!係比面你喳我以前比足機會你
係你自己5識珍惜,你咪成日同我講屌呀!!!好好聽呀!!我自問冇屌過你一句 呀!!我老母5係好好比你屌嫁,你講野小心d呀!!!你理掂你自己先喇!! 有咩睇聽日三口六面講清楚,5好淆同係人地面前喊呀!!我會好好好好驚嫁
WHAT TIME IT IS︰2006-03-27 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 3 月 26 日 星期日 訓.....訓......訓 今日成日都冇出過竹係屋企
冇出到街....太"累"喇 重有ge就係5知係咪已經厭倦左番喇.有d5係咁想番...
WHAT TIME IT IS︰2006-03-26 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||