|
2006 年 4 月 3 日 星期一 比人搶書包!!! 今日我同
重有一件好好笑ge事發生左添!!!(我地溫過好多人幫我地嫁 ,但係都係5成功)最後個次 重要出動到阿sir,當阿sir走到去c班門口個陣 叫左我過去,其實我5想過去(驚)但係一諗到如果5過去就冇得 拎番個書包就.......唉到左最後都係過左去!!過到去之後c班其中一個女 仔拎番個書包比我地!!跟住我同佢講左5該!!!
555...係理到要感謝幫過我地ge人
我會時時刻刻都要同我個書包一齊呀!!!重有我發現左一樣野就係miss倫每次啤人都會啤足半分鐘!!! WHAT TIME IT IS︰2006-04-03 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 2 日 星期日 留在家中安享晚年 今日突然有一個奇想 我老左之後會過住一d 點樣ge生活呢?做獨居老人? 定係住老人院!!同d呀公呀婆一齊玩下康樂棋!
老左之後會係點ge樣?比宜家衰幾十倍就緊嫁喇 不過會5會"為"容.........定係到左個陣重xx呢? WHAT TIME IT IS︰2006-04-02 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 4 月 1 日 星期六 今日又好似平時一樣!! 睇黎應該都差5多到夏天喇!! 今日好熱呀!!!出到去5夠一樣已經好難頂!!! 不過信應該係個好好ge開始,因為夏天ge黎臨 姐係話!!!好快又一年喇!!!5555 WHAT TIME IT IS︰2006-04-01 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||