|
2006 年 5 月 24 日 星期三 番學(寫ge)............ 係一個咁無聊ge電腦堂上面 我無聊到竟然一大朝早去寫日記................. 派左textge成績表嚀,我有成4科唔合格.......... (冇溫書ge成效,睇黎一定會比我老媽子x死) 然而係今日我亦都做左一個重大ge決定就係!!!!都係5講,因為我肯定,做5到ge...........
WHAT TIME IT IS︰2006-05-24 09:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 23 日 星期二 好大個黑眼圈吖 日日都個黑眼圈都係咁大 ,堂堂上堂都想大教訓......... 特別係中史,通識........ ,今日重要比miss串,話我冇禮貌,,如果 比著第二個佢一定5會咁講嫁,分明係有偏見!!!!!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-05-23 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 22 日 星期一 嘩......... 今日番到學校之後見到兩位小姐 以全新面貌見人!一夜之間.............嘩
WHAT TIME IT IS︰2006-05-22 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||