|
2006 年 5 月 27 日 星期六 考試將近........... 就黎考試喇努力不過仲未開始溫........ WHAT TIME IT IS︰2006-05-27 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 26 日 星期五 又去旺角溫暑期工and2/6 twins 出碟(八十塊環遊世界) 今日3條丁友一齊去旺角, 宜我ge任務就係去溫工喇....... (不過,應該都冇人會請我)3日 內,有就有冇就冇...........跟住又去番長沙灣,睇怕又係得個吉............... WHAT TIME IT IS︰2006-05-26 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 25 日 星期四 大烏"英" 去m記食野........... 食下食下見到隻大烏"英" 係見到ge同時,有個瘋婆大叫...........完............. WHAT TIME IT IS︰2006-05-25 02:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||