|
2006 年 5 月 30 日 星期二 聽日放假 行程表!! 聽日:直髮AND溫中史 後日:考中史,番半日!!放點幾 大後日:教師發展日,5洗番
WHAT TIME IT IS︰2006-05-30 05:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 29 日 星期一 31號星期三183club黎香港and記得睇(((勁歌)))AND死肥佬,買左個耳筒 今日聽講坐個陣,睇下睇下,個條死肥佬又黎 收左我問sushi借個本書喇,鬼5望肥死佢,等佢肚 屙,聽日去睇醫生,等聽日番5到學!!!
我做左一個決定就係即刻打佢””小人”” (((大家5會5會5係個d阿婆打個d)))好鬼死黑人憎呀!!!佢 又肥又多管閒事!!!個個人都5收,次次都靜係收我一個!!!!正所謂以大欺小!!!!! 去到差5多走個陣,佢又5輸x,見到兩個sir話我地(F2-F3),佢又話買1份!! 好似慌會x輸咁!!!!!!!!
放左學之後就去買喇!!!! 好後悔呀!!!理個5好用,冇壞左個個咁好 最衰貪平,正所謂平野冇好野係冇錯嫁!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-05-29 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 5 月 28 日 星期日 勁大雨吖......... 今日一出到去,o my god d雨大到吖,整到對鞋又入哂水,件衫同條褲,差5多濕哂 ........"黑"仔
影完之後就入落部腦到,再入落相薄.......... 每個星期日,呀媽都會買東方,於是我就睇娛樂報 係前晚山p第一次以個人sole唱live,去到差5多唱完ge時候一時不慎失手跌咪, 因為太過緊張喇,但係佢好慎定,即刻執番個咪直到完為止......,佢真好叻呀,雖然跌左咪,但係佢都好慎定 真係直得一讚嫁 開始ge時候佢係唱live嫁,去到差5多隻歌完ge時候先咪嘴,每個人都有錯嫁喇,正所謂(人誰無錯) 係直得願諒嫁,跟住我再睇番佢唱live ge成個過程,睇得出佢係好努力,好緊張 ,而且佢好專業就算發生左 d咁樣ge事都堅持到抵,係個好好ge歌手
WHAT TIME IT IS︰2006-05-28 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||