|
2006 年 6 月 5 日 星期一 一個宇講哂『忙』 又要開始溫屎片 又要做家政個條裙 ......................................... WHAT TIME IT IS︰2006-06-05 04:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 4 日 星期日 真係好悶........... 今日同平時一樣悶到爆 之後就去行西九,買左件衫........ 番到屋企之後竟然仲味番大陸,原來係 聽日先!!!!!..........
WHAT TIME IT IS︰2006-06-04 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 3 日 星期六 聽日係星期日!!!!!!!!!係期待?係黑運? 聽日老媽子,番大陸!!!冇王管!!!! 但係................又要面臨最5想ge一樣野!! 就係聽人說教!!!雖然係好神聖但係好好好悶!!! 可能就係因為佢聽日要番大陸ge關係所以提早左 比lunch錢我....於是我就同佢講話喇!!我5要一星期$30 零用錢!!改為一個月一次過,於是佢就比左我喇!!(但係,同時) 佢講左一句!!就係:(第時如果你細佬都讀買中學,你就5會再有零用錢)
WHAT TIME IT IS︰2006-06-03 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||