|
2006 年 6 月 10 日 星期六 考試喇... 理幾日個天不停咁落雨
琴日仲出奇制勝早放(因為天文台掛黑色暴雨) 我有d不詳ge預感.........但係5知係關於咩ge.... 好煩惱.........星期一就考喇,,點算! 仲未準備好!
WHAT TIME IT IS︰2006-06-11 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 8 日 星期四 考試真的將近了................ 各位人士午安吖: 考試重有幾日就到喇...... 各位同學有冇加緊溫書呢??努力呀!!!!
今日個書包特別重,因為係時候要拎番哂d書 番屋企喇,中午小息個陣,我重以為5見左個書包!!! 仲等我四圍搵!!!!!!!!!,點知小完息之後,打開本英文書 ...........原來係到............................
WHAT TIME IT IS︰2006-06-08 03:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 7 日 星期三 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好笑事件:art個陣ge中段!!miss走過黎同(鄭)講 miss同鄭講話:咁仲意講"恐多連""恐"得咁in吖!!.......(重有其他)『好似係咁,5記得喇!!』 跟住就講左句好長ge日文!!!......end 激死我喇!!!!!!!好"囉"呀!!!!!!!!!!! 上完art之後就諗住去去溫miss黃喇,點知!!! 惡夢就開始發生喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有ge就係個兩隻野!!!!即刻周圍同人講!!! 一個就跑出去講!!!!!!! 一個就見到人地岩岩係廁所出完黎之後即刻講!!!!!!!!『我宜家嚴重警告你地!!5好亂講野!!!同買5好通街唱呀!!』
WHAT TIME IT IS︰2006-06-07 04:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||