|
2006 年 6 月 13 日 星期二 冇題識 通識真係5方5識呀! 差5多...全部都5識.....唉! 跟住放左學之後臭皮黃保數...... (我年年數學都5合格,睇黎今次都係一樣)
WHAT TIME IT IS︰2006-06-13 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 12 日 星期一 個口好乾 今日不停咁讀.....讀....讀....... (係用個口讀個隻,當然都有背喇) 而家個口好乾...... WHAT TIME IT IS︰2006-06-12 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 11 日 星期日 重要性ge決定 我已經決定左喇!!! 就係:登登登登,每日都要早d訓!!! 『養足精神應付每一日.每日要係11點半之前訓!!!』 今日精句:《早晚早起身體好!!,養足精神冇煩惱!!》 WHAT TIME IT IS︰2006-06-11 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||