|
2006 年 6 月 30 日 星期五 拎野 Today I go西九拎眼鏡. that "屙"
WHAT TIME IT IS︰2006-06-30 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 28 日 星期三 oh my got 估5到我部腦都有咁ge一日 今日成日都上5到綱都5知做咩事,成日都上5到綱直至7點半到 先上到........ 今日雖然到我玩電腦...但係竟然有成半日都5玩得.....哂氣... 激死,不過算喇,就係點都估5到ge係原來一”蚊”一插個上綱線就可以用番 真係5公平...仲要比個件野用到9點幾(因為係佢整番好ge) WHAT TIME IT IS︰2006-06-28 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 6 月 26 日 星期一 出mk 勁熱呀!買左d野,再去飲左d野,仲見到司徒miss添.WHAT TIME IT IS︰2006-06-26 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||