今日晨早樓樓就俾人嘈醒左!!....
刷吓牙>食吓早餐....睇左一陣間電視!!
到左三點幾就開始溫書...(咁大個仔以來第一次真真正正咁溫書!!)好難得..
準備星期一既評核試!!
一路聽一路溫書>>幾有情調呀!!
無啦啦又好鬼死眼訓....
訓左一陣間又開始溫書〕〕
溫得好辛苦呀,,無計啦想啲成績好..
溫到夜晚就食飯>洗白白..
之後就玩電腦....
上MSN無咩點傾過!!
佢洛左線!!好悶...
打日記...訓覺>>...
為了她!希望這次的付出_是值得的..
期待評核試後的六月十九日
希望佢會去!

|