今日去到西鐵站見到好多人有<安.華.鄭偉.王子>..
咪同佢地一齊囉..
行行吓王子問我知唔知個件事>>(想知問吓我啦,不過未必會講架喎!)
我就話已經估到咩事○●○
王子就話喱件事知有其他人知道左∼∼
我咪捉佢囉..點知俾佢打番我轉頭<<冇天理呀!
之後佢又同呀安係度蜜蜜針喎..又唔肯話我知!!
王子仲時不時用望往我係度陰陰嘴笑...姐係咁呀!<‵▽′>
好似有啲咩陰謀咁;好驚架嘛...
番到去唔洗排隊..
第一個小息要睇(1E)李嘉樑同(1F)個個廖嘉裕-江湖規矩喎!隻抽隻囉!!
搞到冇時間洛去買午餐..要同人分兩份食幾慘呀!!
到左午息又話要隻抽喎!!
不過今次就呀迪同1F礦麒軒打 \(≧ω≦)/猛料黎既..
一開始兩個就係咁係度打<<本來就玩玩吓.不過之後礦麒軒打呀迪個頭.....
就開始黎真架喇..因為話明唔比打頭<你知令仔唔鐘意比人搞個頭架嘛//
之後就上左三堂科學>>想死咩..咁多堂(‵﹏′)
放學之後就搭輕鐵※境然見到佢喎!!<( ̄︶ ̄)>
唔知係咪呀迪佢地嚇親人搞到要洛車!!唉....ˇ︿ˇ
番到去緊係傾計計喇!同打日誌囉...
仲有準備聽日既家政呀!!好緊張!!>▂<

|