唔知點解近排冇来精神≡≡成日夜訓!!
番到學校排完隊上去收功課.....
之後就上英文戲劇堂要考做戲▂▃▅
冇咩對白做路人甲好悶.......
到左午膳因為要考做戲所以黎唔切買午餐,,,,
走去同老師講喇!!老師竟然唔理叫我番埋位到#
咩老師黎架 學生冇飯都唔理!!
成個食飯時間坐左係度>o<
放左午息緊係即刻食左野先喇!!
因為今日呀迪佢地玩二打二所以,,食完野之後即刻上去...
不過上到去唔見人既!??一定係廖X裕宿沙啦//
之後搵到佢又誅多籍口>>話要搵埋黃天朗先肯開波!!
又搵到黃天朗啦--但佢又唔肯打哦....
咁麻煩!!我咪俾啲鬥志佢囉//喱到精彩嗱!!
手羅住本手冊\大聲講(你隻唔隻抽呀!)
跟住用力一野車洛去佢塊面,.<果陣時,,幾型仔呀!!>
但係本手冊就真係好型仔呀!!因為一時甩手扔到去個尿兜到..唉!!
真係慘>>冇晒啲氣氛...
最終都係呀迪同礦X軒打...
呀迪打得好狠!!好有火呀..一定打得好傷,想知有幾傷問佢地啦//
打打下打左鍾..所以就唔打’’
之後都冇特別....
番到屋企就玩左一陣電腦>>想同佢傾多陣架嘛!!
我家姐又話要玩電腦__拆天咁話要玩...
跟住食完飯又冇野做^咪羅塊鏡照下囉!!
發覺嘴上面啲蘇好長>>驚佢唔鐘意所張啲毛剪短左!!
咁就出事喇!!剪得都唔令..咪係度用鉗拔啲毛∼∼
咁先至令番啲炸≧≦
之後到我玩電腦本來想上MSN但係................
就打完日記就訓喇( *>.<* )
期待評核試後的六月十九日
希望佢會去!

|