| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 中秋節*不開心 |
今日啦,,
真係好攰,,
成1點幾先起身,,
之後就食早餐,,
食完就洗白白,,
洗完白白就出門口啦,,
上到車我諗左好多好多野,,
諗到係度喊,,
好彩亞爸亞媽果陣SLEEP左,,
如果唔係真係比佢地煩死,,
我係諗某人既野,,
真係覺得好煩,,
雖然我知道鍾意1個人係未必一定會有回報,,
但係我聽到嘉彤同佢既對話,,
真係好HURT,,
我咁鍾意佢,,
佢竟然係咁...
我真係唔想再諗佢啦,,
我好想放棄佢,,
我好希望可以做得到. ..
去到荃灣落車果陣,,
無啦啦落好大雨啵,,
咁咪去搭的囉我地,,
去到亞婆屋企,,
真係諗住呆呆滯滯咁過左就算嫁啦,,
跟住就用MP3聽鄴輝啦,,
突然好慶幸我部MP3有FM XDDDDDDDDD
但我估唔到w-inds.隻16夜之月只係拎27囉,,
O晒咀,,
之後聽完啦,,
兒姨無啦啦叫我同寶奇、竇榮玩大富翁啵,,
咁我悶咪玩下囉,,
不過我真係唔太識玩,,
SO破左產LU XDDDDDDDDDDDDD
跟住家豪就黎左啦,,
佢個頭超似涼平果個呀,,
不過家豪果個頭令過涼平果個,,
仲有佢好似令仔左-w=+
好慶幸我有個咁令仔既表哥呢XD
哇哈哈-v=+
跟住就食飯啦,,
食食下一陣TRUST ME既歌響起,,
原來係我電話響,,
咁就聽啦,,
就聽到一把嘔心既聲音叫"頸~巾~~~~~[[普通話]]"
原來係晴子呢XDDDD
佢話佢好悶,,
不過我食緊飯,,
SO冇同佢傾電話呢XD
呵
之後就賞月啦,,
芬姨買左燕窩冰皮,,
超正-w=+
D燕窩勁正囉唔該XD
哇哈哈,,
不過我冇食傳統月餅呀,,
因為我唔食旦黃嫁呢-3=
仲有呀,,
芳姨比左一大袋狗餅比我比HOLY豬呢XD
HOLY有口福啦真係XD
呵呵,,
跟住就走啦,,
搭車果陣就諗返果D野,,
好想喊呀又,,
不過今次冇,,
返到屋企就抖左陣啦,,
跟住打比狗狗,,
同埋打日記,,
而家我聽緊BIS果陣首新革命兒呢
幾好聽呀都,,
呵,,

|
| POST AT* 2005-09-18 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 嘉彤、虎生日*煲蠟 |
今日啦,,
就9:00起身,,
一起身就打比晴子同狗狗,,
叫佢地起身啦,,
跟住就同狗狗傾電話傾到9:30啦,,
就走去洗白白,,
跟住就吹頭,,
GEL頭,,
夾好隻夾,,
就出門口啦,,
跟住呀死人陳愷珊遲到囉唔該-"=
5個字,,
唉.. .下次我約佢出街要約早半個鐘XDDD
哇哈哈,,
而晴子就,,唉...
遲左好多先黎-3=
去到K房,,
我同狗狗比左個BIRTHDAY KISS嘉彤呢XDD
佢應該好冧啦XDDD
哇哈哈,,
我好耐冇錫過女仔啦-//=
呵-w=+
跟住就無無聊聊咁點左D日文歌啦,,
點左愛ソMELODY啦,,
笑死我囉唔該,,
小健個頭到而家都好似唔係點變過,,
基本上笑多過唱嫁囉XDDDD
跟住我個老母冇帶鎖匙,,
咁就要我找去大棠個輕鐵站比佢,,
順便接晴子..
跟住去到,,
晴子基本上係咪都冇掂過嫁呢XD
跟住CUT左機就走啦,,
去左一番人氣睇雜誌呢我,,
晴子竟然發現MASSU D相多左一頁,,
佢超感動呢XDDDD
之後我買左FOOL'S MATE9月号,,
因為有MYV,,A9.,,GAZE,,神樂,,BIS,,
SO我就買啦XDDD
超正,,
之後就去左嘉彤屋企啦,,
係度玩電腦呀,,
到到唔知幾點,,
嘉彤媽媽就出左去搵位啦,,
我地就到到7:50左右先出去,,
跟住去到就食野啦,,
又幾好味-w=+
之後有CAKE食呀,,
又幾好味,,
呵,,
之後就返左嘉彤屋企啦,,
飲左支酒,,
跟住就玩電腦,,
再出左門口玩蠟燭啦,,
我同嘉彤整左個愛情結晶品呀XD
等狗狗果個燒完就燒我地果個啦,,
晴子就係個細盆度燒紙啦,,
點知著左火啵!!!!!!!!!!!!
係之前我地4個仲話"今次個中秋真係平淡"
點知就咁-[]=
跟住狗狗話佢勁驚,,
不過我冇乜野,,
淨係好冷靜咁搵野整細D火,,
不過搵唔到XDDD
跟住就等火熄啦,,
地下因為我地倒滯左D蠟呀,,
所以要剷個地下,,
呵,,
我地邊剷邊賞月,,
勁正,,
之後又開左支酒飲,,
繼續剷XDDDDDDDDDDDD
雖然好辛苦,,
但剷得好開心呀XDD
因為係咁傾計,,
真係好開心,,
晴子、嘉彤、狗狗,,
我決定忘記他!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住就繼續傾啦,,
傾左狗狗既一D事,,
好事-w=+
狗狗,,
我真係想你咩嫁,,
諗下啦XDDD
呵,,
仲有呀,,
嘉彤唔好再自責啦,,
我地個個都有責任呀,,
唔係你錯晒
仲有呀,,
嘉彤比左7仔果D既公仔隻DONALD DUCK我呀,,
超HAPI囉,,
THANKS晒>3<
跟住就搭的走啦,,
返到屋企就打比狗狗,,
因為佢話咁夜自己一個行返去好驚,,
SO一返到去就打比佢LU,,
呵
跟住就打日記啦,,
而家同緊狗狗,,臭達,,嘉彤傾MSN
仲有,,
而家聽緊TVXQ - Free your mind(Featuring TRAX)
好好聽XDDDD
 |
| POST AT* 2005-09-18 03:40 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | |