人氣:1478

 
yuXeyin

暱稱: 小賢
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

 
MESSENGER*

 
最近三個月尚無任何留言


 


MY FRIENDS*

 

SUPER LOVER*

    
 
 


2005 年 9 月 18 日  星期日 *雨天
中秋節*不開心

今日啦,,
真係好攰,,
成1點幾先起身,,
之後就食早餐,,
食完就洗白白,,
洗完白白就出門口啦,,

上到車我諗左好多好多野,,
諗到係度喊,,
好彩亞爸亞媽果陣SLEEP左,,
如果唔係真係比佢地煩死,,

我係諗某人既野,,
真係覺得好煩,,
雖然我知道鍾意1個人係未必一定會有回報,,
但係我聽到嘉彤同佢既對話,,
真係好HURT,,
我咁鍾意佢,,
佢竟然係咁...
我真係唔想再諗佢啦,,
我好想放棄佢,,
我好希望可以做得到. ..

去到荃灣落車果陣,,
無啦啦落好大雨啵,,
咁咪去搭的囉我地,,
去到亞婆屋企,,
真係諗住呆呆滯滯咁過左就算嫁啦,,
跟住就用MP3聽鄴輝啦,,
突然好慶幸我部MP3有FM XDDDDDDDDD
但我估唔到w-inds.隻16夜之月只係拎27囉,,
O晒咀,,

之後聽完啦,,
兒姨無啦啦叫我同寶奇、竇榮玩大富翁啵,,
咁我悶咪玩下囉,,
不過我真係唔太識玩,,
SO破左產LU XDDDDDDDDDDDDD

跟住家豪就黎左啦,,
佢個頭超似涼平果個呀,,
不過家豪果個頭令過涼平果個,,
仲有佢好似令仔左-w=+
好慶幸我有個咁令仔既表哥呢XD
哇哈哈-v=+

跟住就食飯啦,,
食食下一陣TRUST ME既歌響起,,
原來係我電話響,,
咁就聽啦,,
就聽到一把嘔心既聲音叫"頸~巾~~~~~[[普通話]]"
原來係晴子呢XDDDD
佢話佢好悶,,
不過我食緊飯,,
SO冇同佢傾電話呢XD

之後就賞月啦,,
芬姨買左燕窩冰皮,,
超正-w=+
D燕窩勁正囉唔該XD
哇哈哈,,
不過我冇食傳統月餅呀,,
因為我唔食旦黃嫁呢-3=

仲有呀,,
芳姨比左一大袋狗餅比我比HOLY豬呢XD
HOLY有口福啦真係XD
呵呵,,

跟住就走啦,,
搭車果陣就諗返果D野,,
好想喊呀又,,
不過今次冇,,

返到屋企就抖左陣啦,,
跟住打比狗狗,,
同埋打日記,,
而家我聽緊BIS果陣首新革命兒呢
幾好聽呀都,,
呵,,

POST AT* 2005-09-18 10:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2005 年 9 月 17 日  星期六 *雨天
嘉彤、虎生日*煲蠟

今日啦,,
就9:00起身,,
一起身就打比晴子同狗狗,,
叫佢地起身啦,,
跟住就同狗狗傾電話傾到9:30啦,,
就走去洗白白,,
跟住就吹頭,,
GEL頭,,
夾好隻夾,,
就出門口啦,,

跟住呀死人陳愷珊遲到囉唔該-"=
5個字,,
唉.. .下次我約佢出街要約早半個鐘XDDD
哇哈哈,,
而晴子就,,唉...
遲左好多先黎-3=

去到K房,,
我同狗狗比左個BIRTHDAY KISS嘉彤呢XDD
佢應該好冧啦XDDD
哇哈哈,,
我好耐冇錫過女仔啦-//=
呵-w=+
跟住就無無聊聊咁點左D日文歌啦,,
點左愛ソMELODY啦,,
笑死我囉唔該,,
小健個頭到而家都好似唔係點變過,,
基本上笑多過唱嫁囉XDDDD

跟住我個老母冇帶鎖匙,,
咁就要我找去大棠個輕鐵站比佢,,
順便接晴子..
跟住去到,,
晴子基本上係咪都冇掂過嫁呢XD
跟住CUT左機就走啦,,
去左一番人氣睇雜誌呢我,,
晴子竟然發現MASSU D相多左一頁,,
佢超感動呢XDDDD
之後我買左FOOL'S MATE9月号,,
因為有MYV,,A9.,,GAZE,,神樂,,BIS,,
SO我就買啦XDDD
超正,,
之後就去左嘉彤屋企啦,,
係度玩電腦呀,,
到到唔知幾點,,
嘉彤媽媽就出左去搵位啦,,
我地就到到7:50左右先出去,,
跟住去到就食野啦,,
又幾好味-w=+
之後有CAKE食呀,,
又幾好味,,
呵,,

之後就返左嘉彤屋企啦,,
飲左支酒,,
跟住就玩電腦,,
再出左門口玩蠟燭啦,,
我同嘉彤整左個愛情結晶品呀XD
等狗狗果個燒完就燒我地果個啦,,
晴子就係個細盆度燒紙啦,,
點知著左火啵!!!!!!!!!!!!
係之前我地4個仲話"今次個中秋真係平淡"
點知就咁-[]=
跟住狗狗話佢勁驚,,
不過我冇乜野,,
淨係好冷靜咁搵野整細D火,,
不過搵唔到XDDD

跟住就等火熄啦,,
地下因為我地倒滯左D蠟呀,,
所以要剷個地下,,
呵,,
我地邊剷邊賞月,,
勁正,,
之後又開左支酒飲,,
繼續剷XDDDDDDDDDDDD
雖然好辛苦,,
但剷得好開心呀XDD
因為係咁傾計,,
真係好開心,,

晴子、嘉彤、狗狗,,
我決定忘記他!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住就繼續傾啦,,
傾左狗狗既一D事,,
好事-w=+
狗狗,,
我真係想你咩嫁,,
諗下啦XDDD
呵,,
仲有呀,,
嘉彤唔好再自責啦,,
我地個個都有責任呀,,
唔係你錯晒

仲有呀,,
嘉彤比左7仔果D既公仔隻DONALD DUCK我呀,,
超HAPI囉,,
THANKS晒>3<

跟住就搭的走啦,,
返到屋企就打比狗狗,,
因為佢話咁夜自己一個行返去好驚,,
SO一返到去就打比佢LU,,

跟住就打日記啦,,
而家同緊狗狗,,臭達,,嘉彤傾MSN
仲有,,
而家聽緊TVXQ - Free your mind(Featuring TRAX)
好好聽XDDDD

POST AT* 2005-09-18 03:40 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

yuXeyin : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]