人氣:1472

 
yuXeyin

暱稱: 小賢
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

 
MESSENGER*

 
最近三個月尚無任何留言


 


MY FRIENDS*

 

SUPER LOVER*

    
 
 


2005 年 9 月 27 日  星期二 *陰天
DEATH NOTE 8*RISING SUN

今日啦,,
好準時咁起左身,,
但都係好攰-"=
唔想咁早起身呀T[]T
好辛苦T^T

今日帶左MO仔返學呀,,
入門口果陣比D P FAT望住晒,,
未見過咁可愛既MO仔咩!?
望望望!!!
望你屎忽呀望!!!

因為今日晨讀呀,,
所以我放左PE衫入LOCKER就返上CLASSROOM LU,,
行到真係好攰呀陰公-[]=

今日A MATHS小左測呀,,
第1題好易,,
但唔知WHY做第2題果陣開始亂啦,,
亂都唔識計-[]="
唉...
真係要補習嚕-[]="
JUST A MATHS唔得之嘛我-3=
OTHER都OKAY嫁我XD
真叻女呀我XD

放學果陣啦,,
我、FISH、晴子&小狗去左銀座呀,,
因為我要買RISING SUN&DEATH NOTE呀,,
去到CD鋪本身搵唔到嫁,,
好彩問左D職員先搵到,,
真係幾經辛苦呀-[]="""

同埋去到玩漫駅陣,,
見到DEATH NOTE8呀,,
咁就買啦緊係,,
不過係米洛做封面呀,,
人家鍾意尼亞多D嫁嘛T^T
可惡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住小狗話今日係佢亞媽生日,,
SO要揀禮拜,,
之後我就突然諗返起我亞媽聽日生日呀XD
SO我都揀啦去,,
去左買左塊牌刻字果D,,
我刻左愛してる呢XD
呵,,

跟住就搭車返屋企啦,,
途中響樹估歌仔呀XD
我係咁答嶵峒呢XD
仲有,,
陳小狗唱歌可真難聽XD

FISH、小狗落左車之後,,
我就同左晴子講我既苦惱啦,,
唉,,
真係
你想我點!?

頭先我睇左DEATH NOTE8既一半呢,,
因為睇到好攰呀,,
SO聽日先繼續睇,,
呵!!!
而家我聽緊UNFORGETTABLE呢,,
好正,,
XIAH D高音勁正!!!
超高音!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POST AT* 2005-09-27 10:44 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 26 日  星期一 *雨天
大雨到落狗屎咁*

今日啦,,
比流鬼把聲嘈醒左呀XD
係LAST BOUQUEL果首歌呢,,
幾好聽嫁,,
唔錯唔錯-w=+

跟住啦,,
我出左門口落到樓,,
好凍-[]=""""""
但係又冇落雨啵,,
不過D人擔晒遮-[]="
勁無奈,,
之後等到晴子黎就行過去天瑞啦,,

去到BUS STOP見到仙姐同欣欣呢-w=
超驚喜,,
因為第一次同佢地一齊搭車呢,,{好似}
哇哈哈!!!!!!!

返到SCHOOL啦,,
我先發現我唔記得左帶PAPER2-[]="
勁HURT,,
之後FISH仲話{我都話拎左返屋企嫁啦你、你又唔信我、死BAKA!}
好HURT[[黯]]
不過好彩亞皺借左比我姐,,
哇哈哈

之後返上4D既基地啦,,
見到嘉彤濕晒呀,,
好心痛T^T
咁我就幫佢吹頭啦{用口}
得得B就問我{你咁吹法,,你估你幾時先吹完呀啦??}
我就話三五個鐘XDDDD

跟住早會完就要落HALL啦,,
因為今日係黃大仙誕呀,,
SO要全SCHOOL去HALL度,,
要咩咩3敬禮,,
亞SIR話唔好求求其其咁點點頭就算,,
不過我真係點左點就算啦XDDD
呵!!

之後上堂果D野就唔講啦,,
LUNCH果陣留左係CANTEEN食呀,,
因為IT'S RAINNING呀,,
SO唔想出去食,,
食完就返左上基地啦,,

上到去勁玩呀,,
我、晴子、FISH、嘉彤、亞皺,,
超好笑XD
我係個白版度寫左{增田IS FAT BOY!!!}呀XD
激死晴子啦,,
哇哈哈!!!

跟住就咩咩PARTY啦,,
基本上唔係玩左好多野,,
不過我、FISH、嘉彤傾計傾得勁HAPI囉XD
係度作STORY,,
呵,,
笑到我個肚勁痛呀,,
同埋笑到喉嚨好痛XD
{UKNOW伯伯毫子事件} & {大集會}
勁好笑XDDD
呵!

放學果陣落好大雨啦,,
都唔知點走好,,
咁本身諗住同晴子一把遮既,,
但唔知WHY我自己走左去第2忽啵,,
就咁岩又見到MANDY啦,,
就同佢用同一把遮啦,,
MANDY真係好人T^T

跟住FISH叫MANDY同孔龍用一把遮,,
比佢果把我同FISH用啦,,
估唔到MANDY肯呀!!
又再一次証明MANDY係好人XD
哇哈哈!
跟住去到車站就比返把遮MANDY啦,,
佢話{唔洗啦、你地冇遮、一陣淋濕呀,,}
哇!!!!!
即時勁感動囉唔該,,
不過我都係比返MANDY的呢XDDD

嘉彤有車就走先啦,,
之後我地有車啦都
就上左車啦咁,,
亞皺同FISH冇轉車啦,,
因為IT'S RAINNING呀*
跟住我同晴子係天耀落車啦
因為我要拎野呀
咁狗狗就自己ONLY ONE搭返天瑞啦,,
真可憐-3=

返到屋企就好攰啦我,,
跟住玩左陣COMPUTER啦,,
就睇電腦啦,,
睇完就去洗白白,,
洗完就打DIARY啦,,
諗住一陣食完飯就溫A MATHS&化學啦,,
因為聽日小測啦-3=

而家我聽緊ヤэЗ九號. - 闇Я散櫻ю呀!!!
個PV好正,,
最尾TORA死左,,
笑死我,,
呵XD

POST AT* 2005-09-26 07:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

yuXeyin : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]