人氣:1470

 
yuXeyin

暱稱: 小賢
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

 
MESSENGER*

 
最近三個月尚無任何留言


 


MY FRIENDS*

 

SUPER LOVER*

    
 
 


2005 年 9 月 22 日  星期四 *晴天
酸軟*

今日啦,,
一起身腰酸背痛-[]="
成個亞婆咁,,
條腰好酸軟T^T

今日上中文果陣真係悶死啦,,
咁岩果陣又係第一堂上,,
真係好眼訓呀,,
唉,,
陰公,,

上ENG果陣,,
係個鬼佬教,,
佢無啦啦叫我地問隔離位果個係中秋果個假期做左D咩啵-[]="
咁FISH問我果陣,,
我唔通話比FISH聽"我果日玩蠟燭玩到差D火燭"咩-[]="""
因為要講返比個亞SIR聽呀嘛-[]="
咁我咪話同我隻HOLY玩囉,,
呵-w=

A MATHS果陣呀,,
個死神又一次唔理我地既感受啦,,
不過我都開始明啦,,
但佢唔洗咁快小測下話-[]=""
下個WEEK星2就測啦,,
變態的嗎!?[[普通話]]
不過我同FISH作左個U-KNOW故仔呀XDDDD
呵,,
個故仔都係得我、FISH、嘉彤知嫁咋XD
仲有呀,,
唔知WHY果陣條頸好酸啵,,
咁我咪叫FISH幫我按摩囉,,
超舒服-w=+

跟住LUNCH果陣啦,,
食完野就去左7仔買野飲啦我,,
呵,,
返到SCHOOL就去LOCKER拎MATHS書啦,,
跟住上到去就冇晒位坐-[]="
好心死神就篇下位呀嘛-[]=""
人家本身同嘉彤坐得好開心嫁嘛[[淚]]
不過同冰淇淋坐都好-w=+

放學果陣啦,,
就見到小狗啦,,
佢問我"留唔留書好"
我話"留鬼咩!"
之後就諗左諗,,
就大叫+大笑"流鬼XD"
之後小狗都係度笑XD

跟住返到屋企打比小狗啦,,
咁我就唱歌比佢聽啦,,
唱MIYAVI&GAZETTE,,
佢話我唱歌難聽呀,,
好HURTT[]T""

小狗,,
你HURT親我呀,,
我好HURT、好痛呀T[]T

POST AT* 2005-09-22 09:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2005 年 9 月 21 日  星期三 *晴天
3人秘密*一舊雲

今日啦,,
起身果陣唔知WHY超超超超超攰呀,,
呢排成日都係咁,,
超唔開心-_="
元氣、I NEED YOU,,
難道真的要飲赤龜廣告果支野先得T^T??

今日一落車就咁岩見到嘉彤行緊果黎呀,,
真係岩呢XD
唔洗等就直接行得啦XD
不過嘉彤係叮叮上既經歷好慘呀T^T
嘉彤,,
請盡早擺脫性暴力伽鎖、一切資料絕對保密-w=+

返到去我就擺A MATHS落LOCKER啦,,
因為係LUNCH之前果堂,,
可以小息落去拎-w=+
跟住早會果陣我就係咁搵呀GAP駿啦,,
點知搵唔到啵,,
咪諗住小息先拎隻倉鼠比佢囉,,
點知就係呢個時候,,
比我見到佢啵,,
咁咪比佢囉XD
呵-w=+

今日上物理果陣,,
唔知WHY我總覺得伍SIR講野好笑呀,,
好鍾意聽佢講書,,
同埋佢好為學生呢-w=+
真嫁!!!!!
呵!!

A MATHS果陣,,
真係再一次聽到一舊雲呀-[]="
佢教新野既第1日[[昕係今日]]就派張有5版既WS比我地做啵,,
咁都唔緊要啦,,
話要聽日交-"=
唔好玩啦-[]=
死神又再一次唔理我地既感受T^T

跟住之後係LUNCH啦,,
傾傾下先知原來好多緊都係只係我、嘉彤、FISH先知嫁呢XD
呵呵呵,,
3人秘密-w=+

食完果陣,,
咁岩見到GAP駿果班人啦,,
咁就問下佢係咪叫我買呢種倉鼠啦,,
佢話係,,
咁我咪問佢改左佢做咩名啦,,
佢話JOHNNY'S,,
那時O晒咀囉係-[]=""""
佢之前個名已經係叫TRI ANGLE,,
已經令我O左咀嫁啦嘛-[]=""""""

跟住最尾果堂係ENG呢,,
唔知WHY今堂好似做左好少野咁,,
好無奈-3=
同埋又再一次發現MISS MAN中文唔係好好嫁咋XD
呵=]

放學果陣FISH話想食冷麵,,
就去北江啦,,
跟住咁岩亞皺話要去天耀,,
就去天耀先啦,,
咁岩落左叮叮去郵局既途中,,
死達打比狗狗啵,,
咁我就搶左個電話黎講啦,,
佢竟然叫我做死賢,,
勁無奈唔該-[]="""

跟住入完$就去左北江啦,,
FISH要買冷麵食,,
而我、晴、小狗要買返學鞋啦,,
我果對唔知WHY個頭好似差唔多會甩咁,,
咁我咪買囉-w=+
呵XD
同晴子一樣呢,,
本身係諗住3個都一樣嫁,,
點知小狗買左第2對-3=

我揀緊鞋果陣,,
無啦啦有人打我個頭,,
一另轉就原來係濤濤,,
濤濤、我恨你T[]T"

跟住就走啦,,
送左小狗、FISH、亞皺去搭車,,
而我同晴子就返屋企啦,,
返到屋企就玩左陣電腦啦,,
打左陣文,,
跟住出廳睇電視啦我,,
睇睇下就訓著左-[]=""
冇計,,
太攰啦我,,
本身諗住食完飯沖埋個涼就訓嫁啦..
點知記得有HOMEWORK未做啵,,
咁就做啦,,
而家我差A MATHS張WS就做完嫁啦,,
我要加油呀!!!!!!!

POST AT* 2005-09-21 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

yuXeyin : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]