[]`.S!U *pIG..。小玉◆ *◇
..°[ [ +我想就這樣[牽著你的手[不放開]::* *_ ]
yuk1335
暱稱: _ [ ]''SIU.玉*]]]
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
右多一個人係11月生日...
2006-11-11
0.0.*]] ~!...
[ ]]*勁巾的旅程_*'...
冇反到學牙!上庭.......
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
3boys2girls
http://hk.pg.photos....
LUN
''珊]]
一公升的眼淚
小美
牙BE
白兔仔
楊巧YING
鄭翠玲
2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天
比個仆街鬧牙]''

            我到依加都味搵到学校牙...*日日都係屋企]]So...............

今日我老豆係錦鬧到我仆街!不過我日日都比距鬧嫁拉''算拉[]..**

       

                     post相先..*]]]

                             "我ge最愛

 

           "* B仔]]]

 

 

刊登時間︰2006-09-11 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天
聽日去面試牙]]

           好繄張牙...*我聽日要去xx学校面試牙]]

    吾知得吾得呢?好繄張.好繄張!如果依間都吾收,我真係吾洗讀都得嫁拉]

唉............................*聽天由命拉)))

                                                                     

                                                                      

刊登時間︰2006-09-10 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[]我愛你牙*"/]]]

           []倫*''_...]]                       

 

           * 白兔仔))

                                           ' YAN ' 

            !!*文婷同B仔}

刊登時間︰2006-09-10 07:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天
冇咩特別ge一日 無奈

 

                  []今日華姨休息牙...*吾洗反工!!!我地右要低屋企對住距拉.距真低好煩]]

             今日食飯 ge時候,牙B搞 ''我老豆 ''  ge野,搞到牙B差 d比''我老豆 ''打....

      個個死華姨右屌我..........*話我搞到牙B比 ''我老豆 ''打*   屌距!!!!!~*

     右關我咩事牙??咩都係我 ,      我咪屌反距囉...依 d人吾屌吾得嫁.........*]]]

                   食完飯之後!距地右要我洗碗.....麻煩到死!!!~*最憎就係洗碗!!!!!!!

      討厭洗碗]*'''好彩...............我今次都有用洗潔精洗!!!如果我一把火 ge時候,

     洗潔精都冇得我洗牙!!依加咪算比面距地兩老囉!~*]食完飯之後..'''

我同文婷就反房間,廢時見到距地兩個廢物!!!!!!!!!!!

                               

刊登時間︰2006-09-07 09:36 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天
這個令我討厭的家

                 好慘的我...在這個世界下最慘ge事莫過於生左我!!!!!*

 

           點解?點解要生我出黎獻世??*我個個老豆正一係死老野,

    成日淨係識用暴力解決問題!成日都管住我:朋友..学業..愛情]]*

    距真係好撚煩,都吾知距係吾係約虐狂!但我一定就吾係被虐狂囉!~.~"

   距係我老豆我就要聽晒距 ge咩??距去死拉......錦多人去死吾見距去死?

   影真左住地球轉.......!*講真........................*好心距地2公婆拉!*'

   都吾知距地有冇(言念)過生左我之後 我有咩感受??

         做 ge時候右吾戴套,,,,*生左我出黎!!討厭.....)))真係好吾負責任.

   

[] 同你講件事!!!!*其實我.............我...............

                                                  我最討厭就係依個家]]]]]

            

刊登時間︰2006-09-06 05:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]