[]`.S!U *pIG..。小玉◆ *◇
..°[ [ +我想就這樣[牽著你的手[不放開]::* *_ ]
yuk1335
暱稱: _ [ ]''SIU.玉*]]]
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
右多一個人係11月生日...
2006-11-11
0.0.*]] ~!...
[ ]]*勁巾的旅程_*'...
冇反到學牙!上庭.......
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
3boys2girls
http://hk.pg.photos....
LUN
''珊]]
一公升的眼淚
小美
牙BE
白兔仔
楊巧YING
鄭翠玲
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天
[]"冇学反牙*'=.=) 驚訝

               其實我都幾好牙...冇学反*吾洗錦早起身!!

.........................................................................................

                日日無無聊聊錦就過左一日*雖然冇咩意思......*]]

       點都好過一反到学校就要比老師係錦追住鬧牙!~*

                                              ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

        我諗我同文婷應該同會報讀一個課程...吾會吾学 ge*......     

   美容好牙定係咩妤牙?*到時先算拉*]]]]]]

    ___________________________________ENd___________      

                 

刊登時間︰2006-09-04 04:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天
2006-09-02 滿足

                  今日人仔同嘉?黎左東涌搵我牙.我真係好開心.感動中.....

因為距地2個錦遠黎東涌搵我地地玩*]]

           之後我同文婷.人仔就落左球場去打排球,真係好好玩!

我地3個都有係学校打排球的*我地3個都好鐘意排球嫁.簡直係發燒友)

打打下,文婷就打比黎Gap報導點知.......黎Gap吾比文婷打球,要文婷

反屋企,我同人仔就勸文婷吾好理黎Gap唉..................算拉!*

    我地講咩都好,都不及黎Gap講一句  So*文婷就反有屋企.點知.

     屋企冇人牙,文婷右冇(所時),冇幾耐文婷就落反左黎同我地打波,

       黎 Gap右吾知文婷依加吾係屋企,就誤會文婷吾肯反屋企,講講下.....

文婷右哭了*我發覺...文婷成日都哭!!吾知有咩好哭......文婷真係好煩牙]

        但最後文婷都係應成左黎Gap反屋企,得反我同人仔係球場打波....

           突然..........*人仔  ge電話響左,係吳啟打過黎 ge..

       一打過黎就係錦凸人仔,好似痴有線錦**錦我地咪 Cut距線囉.

   係人都會拉....點知*右打過黎煩我地..距地有冇在白痴 d牙?真係好想講

知打過黎做咩...係錦話文婷冇反到屋企!都白痴的.......其實文婷都反左屋

企..右話冇反  =.='  吾知就咪講拉.好心距地,一打過黎就係錦凸..........

我地繄係凸反距地拉.....*^

                文婷距地兩公婆真係好煩..日日都嗌交*成日都管住大家

      搞到錦吾開心,拍拖拍到距地錦......真係失敗!!!*]錦吾好開心.

好心距地拉,吾開心咪散囉...搞成錦~!都吾知距地想點.............

                                                                      冇眼睇!~*

                 突然覺得自已好幸福比起距地黎講..杰倫吾會好似黎 Gap錦*

.........錦野蠻牙*吾想講個句都講埋]]

                                      []倫*._'你知道嗎 ?你是最好的........*]]]

             過左一陣....人仔右哭左..距話自已錦大個女都冇錦比人錦樣鬧過

當時我地吾知點好*我右吾識安慰人,吾知點錦*咪是但講 d野囉.....*)'

當時我都吾知自已講繄 d 咩...!~*錦咪一直睇住距哭囉."係咪好冇人性??

   之後文婷同人仔一齊哭,我就冇哭到,其實我都好想哭嫁,右哭吾到...

錦距地 2個都哭...我右吾哭.!!好似吾知點錦.....但我右哭吾出牙*救命!~

一直都睇住距地 2個哭,,成個傻仔錦............*_=]]]

人仔係錦哭....**係錦哭....**其實人仔都幾hurt*無拉拉比一個吾知咩人

鬧..咪話吾 hurt!!!!!!!!

                             本身以為今日係個Happy  Ending,,點知搞到錦*

                                                           冇眼在睇落去................*

 

                   

刊登時間︰2006-09-04 03:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
2006-09-01

                            痛快去愛 痛快去痛
                         痛快悲傷 痛快去感動
                       生命給了什麼 我就享受什麼
              每顆人間煙火全都不要錯過 (痛快去感受)

                               每一天 都是一個節慶
                          每件事 都發生來豐富我的記憶
                        很好奇 還有誰等著闖進我日記
                     歡迎光臨 親愛的 請享用我的感情

   []REPEAT_;''*

                             笑與 都值得用力氣
                        吻和淚 都是該裱框紀念的痕跡
                        很樂意 每段路都有陌生人同行
                     愛或傷害 都歡呼 都是活過的證據

[]REPEAT_;''*

                             艷陽暴雨 不要客氣
                         請一直 澎湃我熱切的血液
       []_*` 我活著的目的 就是活得鮮明

                                 痛快迎接 痛快等候
                              痛快去試探 痛快去觸碰
                           生命安排什麼 我就感謝什麼
                           每顆人間煙火 全都美麗了我

      []   .........................*)"

刊登時間︰2006-09-01 06:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


好開心牙今日去左海洋公園

               []真係好開心牙....今日去左海洋公園*有好多好多人去牙,

          有栗米.大哥哥(即係吳啟朗).黎Gap兩公婆.仲有仲有......

          最繄要ge係杰倫都係度牙!

                一大清早,栗米就黎左良景.Then我同栗米就去左M記

         食完後我地都冇地方去!吾知點錦*好無奈錦行黎行去,

       其實我係想去杰倫度 ,個冇理由栗米都去嫁,So....冇去到,

    其實真係好想去,點都好過係到行黎行去囉!可惜栗米係度呢;!*]''

          搞搞搞............搞完一輪之後!*先去海洋公園..

十一點度先到左海洋公園!!! 之後我仲想發晒痴線錦同杰倫去玩機動游戲.

            點知!個個死杰倫牙,寧願同距個兄弟坐都吾同我坐....

    換轉係你,你嬲吾嬲牙?哼....*好叻咩?我夠有我個好姊妹咯!))]

我地玩完過山車之後,黎GAP就知道我末嬲完,就問我係吾係仲嬲繄?

個陣時我仲晒冇野錦講我冇嬲到,其實我吾嬲就奇拉*如果吾嬲就係吾正常

        ge..........錦你話我係咪正常過正常]*死杰倫牙,仲[扮無知]..

  好似冇依件事錦*''真係好過分牙.最討厭距錦樣`!*-]]不知所謂..........

    之後我都冇嬲到距..算拉*``之後我..文婷..栗米就去玩海盜船!]

栗米仲係到鬼叫!!*成個海盜船GE人都係到叫,白痴.....吾知有咩好叫囉

我同文婷都冇叫..但我同文婷就係海盜船個度爆晒粗..d人真係好On 9牙*

而班男人就係下面睇我地玩海盜船,,玩完了*栗米仲俾吳啟朗串添...(00)

     ''爆笑十足''之後我地仲去左海洋管..沙魚管..好多好多管牙!```=

Next..去大樹灣玩xx激流...好多人排隊牙!玩完成件都濕濕......!`*_]]

點知其他人仲濕過我,透晒牙距地!!好似著透視裝,文婷成個Bira都透晒.

                                ' '嚇嚇........*_;]]

    我地仲去左玩好似係魔天輪ge魔天輪..''(不過俾魔天輪快十倍的)

   簡稱濕衣機``嘻嘻........       * 魔牙輪牙

            ''今日真係好開心牙..!!*係真嫁......]]多謝你地牙;'_[]

刊登時間︰2006-09-01 01:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天
+_"",好內冇寫日記啦*'']]

                 好內冇寫日記啦.........*

            試都考完啦!*早幾日反左大陸]

            不幸的事發生了.............''

             就係.....我剪左HAIR牙!*_

            7左好多,算啦,唔剪都剪左啦]]

刊登時間︰2006-07-05 12:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]