[]`.S!U *pIG..。小玉◆ *◇
..°[ [ +我想就這樣[牽著你的手[不放開]::* *_ ]
yuk1335
暱稱: _ [ ]''SIU.玉*]]]
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
右多一個人係11月生日...
2006-11-11
0.0.*]] ~!...
[ ]]*勁巾的旅程_*'...
冇反到學牙!上庭.......
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
3boys2girls
http://hk.pg.photos....
LUN
''珊]]
一公升的眼淚
小美
牙BE
白兔仔
楊巧YING
鄭翠玲
2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天
我在1E班已被討厭了*

          好想快D到七月份牙!*到左七月.我就可以轉校.

珍係好勁想轉校!因為「我發覺.我已被1E的人討厭了!」

討厭一個人好辛苦.被討厭既人仲辛苦.我討厭被討厭既感

覺.我唔明佢地點解錦憎我.!珍係唔明*我係1E班成日都俾

人排斥.[辛苦的開始].無論點都好.我絕對唔會向惡勢利低

頭嫁.就算幾唔開心都好.我係唔會妥協佢地嫁.

            我珍係好想有個知心既朋友.我依加有咩事都唔知

同邊個講.冇人想聽我發UP風.日日都扮開心.扮冇野.珍係好辛

苦.不過.我會忍!忍到依個學期*_+"]

             我依加滿腦子都係D唔開心既野.煩*冇1 D係開心的!

被討厭...

                   被討厭了,,,不知不覺中,,,,

                   被人討厭了,,,你知被討厭的感覺嗎?*]

 

          

刊登時間︰2006-06-07 09:47 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
找尋幸福中......

       唉*珍係好唔開心,係1E班好似個白癡錦.

  根本就冇我生存既餘地.就算我係班房冇哂朋友

  都好.但我有[杰倫]就夠啦.其他人都係多餘既.點

  都好.我只想平平凡凡.開開心心咁。

       我珍係唔知點解佢地要錦?*好玩咩?唔覺得囉

  無聊_珍係好討厭錦樣牙!個個人都要背叛我牙?珍

  係唔明囉.點解?可能我討人厭啦!或者係啦*

       我依加唔致嬲接西.有時仲覺得佢好討厭.好冇人

  性.簡直係女人之中既敗類.社會中既人渣.無藥可救既

  人/狗.總而言之.好想叫佢收皮!黑人憎!*

刊登時間︰2006-06-05 08:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
我對拉西真係好失望._+"]]

             今日好似平時錦.冇咩事發生.

但點都估唔到既野係...

             今日中文堂.拉西無端端同我講.叫我同番牙BE玩.

我聽完之後覺得好驚訝!!好想知佢做咩會無端端錦講.

原來拉西前幾日都有同牙Be玩MSN.我諗拉西應該係同牙Be好返

所以先叫我同牙Be做番「朋友」.我就覺得我依加同牙Be既關係好好.

我同佢已經冇在嘈大家.我覺得錦樣好好牙!*▄ ▄冇咩必要一定要做番

「朋友」.我同牙Be做同學已經好足夠..之後拉西都冇野好講.我都冇理

到拉西Luu。

              小息終於到啦.平時小息我都唔中2落去,但今日唔知點解特別

肚餓.所以我就叫文婷.粟米一齊落去食野.食完野之後.點知俾我睇到拉西

走埋牙Be果度.我見到佢地有傾有講.我真係諗唔到拉西係錦既人囉.

我對佢失哂望!]]*_+"

               小息完左.根住係視藝堂.拉西都知道我嬲左佢.所以視藝堂都冇

同我坐埋一齊,反而有時去左牙Be個度.當時我好炆!

炆到爆炸.但我冇鬧佢半句.因為我覺得佢有佢簡朋友既權利.就算我幾唔鐘意

都好.我都冇左止佢簡左牙Be.我真係好嬲.我嬲佢唔係因為佢同牙Be玩.我嬲

佢係因為..........點解佢要[思思縮縮]?唔可以光明正大D咩..* 我成堂都肚痛

,痛到爆炸......當時好辛苦.覺得自己係1E玩好似冇咩真心對我好既朋友.一個都

冇!*係1E好似透明錦.冇人理我.....記得.....曾經有幾個好朋友!

白兔仔.牙Be.大家姐.拉西...佢地係1E同我玩既日子真係好開心.就算我對佢地

幾好都好.依加都冇用啦.(講番視藝堂).

視藝堂完左之後.我見到王君宜喊左.可能係因為牙Be啦.唔知牙!_就算牙Be同

王君宜幾老友都好,都會有鬧交既時候.人好現實.老友既時候就鬼死咁好.鬧交

既時候就鬧到你死我活.唔係你死就我死.可能佢地鬧左交啦.之係王君宜就去左

搵劉姑娘.一直到地理堂先番黎.地理堂.劉姑娘就同文婷上左黎地理室搵我落去.

原來何姑娘黎左學校!仲同我地做校訪添 .

刊登時間︰2006-06-05 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天
勁黑仔

頂...好耐冇打日記.仲畀人鬧牙*

唉......真係一波未平,一波右起]]  今日本身

係3:35就放学,點知文婷右要補課,補到5:00牙.

佢就補個開心囉,我就..........  呆坐係學校等佢,

好彩有人同我一齊等,如果吾係........]]*終於都

反到屋企拉,點知!!  我右忍吾住同華姨嘈左起黎,

個八婆牙...同佢嘈完之後,佢仲要話<的>我地去女童,

去咪去囉,吾好以為我會驚佢先得嫁,收皮拉佢,

我先吾驚佢<的>我去女童,我最驚ge係...如果我真

係入女童,錦我點牙?杰倫點牙?我真係吾想就錦同佢散

牙,但我右吾知佢會吾會等我.*唉...都吾知佢想點!!

所以我咪好驚囉_*]]依排好煩牙..日日都吾可以出街,見吾到杰倫牙*

好煩牙]依加係01:12分  a.m.   今日我9:xx p.m.

就開著左電腦,等個果死杰倫on,*點知等到佢依加都

未on,希望囉*文婷依加訓著左拉,得反我一個人未訓,

冇人陪我牙,慘]_+''     所以打埋日記就訓拉 

 今日要訓大廳,因為華姨...........好慘牙*

  [[  杰倫. 救命牙_*+''  ]]

刊登時間︰2006-05-19 01:19 AM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天
*姣哩鄭凱倫,,] 呆滯

          激死我拉...*果個死人頭牙.我見到佢前面就憎佢後面*

仆佢個街牙.個樣成個[PIG]嫁.*右成日係度扮野.扮到好勁錦!

都白痴GE  本身我都冇咩野GE,,但佢成日係度激發我 D神經線.

真係好激氣.好討厭佢牙..食屎拉佢.我估佢係食屎大GE....

冇文化GE怪物..令人討厭死拉*]]]畀佢激到爆青根...佢老豆牙.

生件差燒都好過生佢個姣哩拉..你話係吾係牙!*好彩........

對多佢半年就走.吾洗篤眼篤鼻*貪好好玩咩!!都吾知佢咩做ge

.錦有力氣去吊9人.*依一點,我真係吾及佢,*仲要拜佢為師.

真係吾夠佢黎牙,,*!

 

刊登時間︰2006-05-03 05:51 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]