·..··.,口牙玉.,"” ▍
•終於決定左要點喇..心... •__**7月 12""""謝師... •去左大埔鳳凰山拜神:... •樂樂,KO宜同E仔黎左屋... •::今日行程..出旺角}}
•#..牛肉.,YeunG' .... •((芷Yan﹔Xanga**... •(__玲玲日記~~"’ •**♥Ko宜:Xanga}} •**泓2_Xanga:::" •*BIgkei.Xanga,:... •*ZOe Xanga日記__ •-=口牙楠,xanga,]"... •.,Lolita.,日記子 •.,琪琪xanga:::' •.,喵22豬日記'' )... •::.,傅B豬Xanga}]]] •:::烽.,Xanga))""... •[[彤彤.,日記** •[[傻包日記子,,}} •''' Yik22 日... •__*kaka"" Xan... •__Rex:Xanga"}} •__呀MaN日記.,"}} •﹏♬"樂樂♬ Xanga... •*Kan__簡222Xanga •蔡妍Blog .,大家去下...
2006 年 11 月 1 日 星期三
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆
今日放學要補課.,好慘呀/./.__=.=勁煩.,短腳怪又係咁話我地.,勁想死.,唉.,跟住5點賻先返屋企.,我返到去屋企.,家姐都係到"佢專燈等埋我.,話去旺角.,跟住咪同佢出去.,哈哈2!!!!今日有好多野買左.,買左3333同埋買埋唔見左Ga[[DHC潤X膏]]好用呀..點都要買番__推介口牙.,想買埋支暗蒼水/.但無買唒.,唔緊喇.,差唔多8點幾返屋企.,落左新星打邊爐.,拎埋D野去做.,返到屋企又溫會計仲狼英文默書.,勁煩!!!!!而家12點/.,要溫喇.,}}}
刊登時間︰2006-11-01 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]