|
     
今日要番學喇.,!!今日都無咩特別.係特別上0Maths個時係到發din>,哈哈2.,係到無拉拉係到叫15/16琴日森美講咩晴晴3下次.,我係到玩.,叫個時係咁轉.,勁好笑.,哈哈2__叫唔同人"係咁玩.,但到有聽書ga/.好想識Maths.,難呀!!!!!!>u<都之7咩特別/.緊住放學咩`x袖生交xxx.,悶死.,我同喵喵坐.,坐坐下喵2訓左.,整到我都訓埋.,到到完結.,好好訓口牙.,緊住要同短腳怪測番商業.,都識識地.,跟住同Pig 琪番屋企.,而家做緊會計.,好似唔岩咁做左都.,!!!!!要努力呀!
Jolin!!))))



|