哈哈..今日是放假後的第二天上學=.=
真的有點兒開心啊..慢慢地喜歡了上學的感覺,真的不知不覺..!!
但我卻討厭做hw的日子,好煩啊..
呢幾日都要背書,唔使咁啊=.=..一返學就卑d咁既野我嘆=.=""
今天的上堂沒有什麼特別..一個字_____悶,好想sleeping
................................................................................
我琴日返到屋企,過了會兒,睡覺了,(睡覺真好啊,沒有任何煩惱)
直到今早六點一先起身,就即刻洗白白,哈哈,我係唔係好乾淨呢=.=
唔沖洗那種感覺真是..................頂唔順
係上堂果陣冇緣之間又再次聞到沐浴露的香味,我們真是有緣-,-""
...................................................................
p.s.1今天收到一個意外的驚喜
p.s.2我今日又做了一d冇聊的事,真的不想再這樣做
p.s.3上帝你幫我選擇啦,交卑你啦,,,
p.s.4收到阿姨有心臟病的消息,有d.....上帝求你........
細妹 |