| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 6 日 星期一  |
| 開心 |
期待返學既日子終於到了..!!
之前是好想返學的,但依家就.......
今日返到學校,好可怕,個個都好似唔讖人咁既=.=
好我9月一日咁啊,,!!係唔係放假放到傻左
班到黎左個新同學________[ 劉以諾 ]
他是個基督徒,這個名真好啊.聖經有寫的
但不足兩個鍾,就給人改了個花名
劉以諾__變左劉乳酪__哈哈..!!冇話可說
放學後田徑隊練習..內容不說了,b大多
需然係好辛苦,但好開心,..
好累..zzZZZZZ
|
| 刊登時間︰2006-02-06 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
| 攰..!! |
死了..遲到啊..7點兩三個字先起身喎=,=
但8點鍾就要去深水埗運動場..
大哥,我住藍田嫁喎,點去到啊..
哈哈.不過唔緊要啦,一次半次嗜
去到果陣時,有d無奈,嘻嘻.唔知點講
之後......途中有時好悶,有時好有趣....
仲有啊,.!!明明係又話唔係.咩東九龍喎,.講笑咩
去到十二點半就完lu,有d....
之後就同阿盧&阿瑤&李清霞一齊去西九食老麥
之後就返去教會啦,但時間尚早,而陳吉昌去打波喎
之後我地咪去lo,去到就一齊玩啦,好內冇打lu..好掛住以前既日子tim
之後到左3點十就返到新堂傾hold團契啦,死野,遲到,等到5點先返喎
好好玩啊..阿強好搞笑啊,,哈哈..!!6點幾就走lu..
好攰啊..zzZZ..

P.S.1努力以赴啊..!!鄭玉清
P.S.2要快D做功課啊..死野
P.S.3Thank You Jesus
p.s.4........秘密..........!!!! |
| 刊登時間︰2006-02-03 09:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 41 | »
|