| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 7 日 星期三 | |
|
病到就黎死
今早一起身就覺得有D唔對路...好似發燒咁
點知真係..我諗主以為頂得順啦!!
點知到lunch果陣...去食飯...比個太限哂多2哂...
就燒多2下...終於頂唔順啦..要早退(差D暈呀)
早退行返家果陣...又哂多2哂...又暈多2下
真係驚自己行行下暈底~ ~ ~
頂~個死個Mediterranean校長~22℃都仲要人著校褸
我唔死都算我大命呀!!果陣又哂又性....
返左屋企就即刻打電話去問留下醫生響唔響到
其實都估到唔響到啦~點知原來佢4點先返~
果陣我周身骨痛...頭又痛身又痛~真係想死呀!!
好啦~依家食左藥...個身同頭就無咁痛...不過頭暈...
我諗聽日都唔會返學啦!!
|
| 刊登時間︰2007-02-07 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二 | |
|
兒子生日快樂!
麥婉{兒子}生日快樂!!
又大一年啦!!大個仔囉(母親開心到喊呀!)
今日旅遊補考呀..有信心會合格(我諗應該會啦)
今日放學果陣去左同兒子興祝生日
玩左好多野啊!!
見到佢地幫我整個"面具"慢慢咁"進化"
真係唔知笑好定喊好呀!!
=v=不過我發覺我幾有"跳舞"天分!
今日有得睇班相啦!!
好想心呢~買左2張..-0-Q版+正版!
|
| 刊登時間︰2007-02-06 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一 | |
|
都唔知開心定傷心好{{拉克絲女神生日快樂}}
{{拉克絲女神生日快樂}}
差D唔記得今日係2月5號~係女神既生日
19歲?(對嗎?)19歲就做到議長(對嗎?)
岩岩睇左自由代價最後果小部份~
其實都估到無AC啦凸!
不過最精彩都係KL抱抱..唉..無乜心情...
但係我諗情人節我都會用AC(AC王道>[]<")
琴日下左櫻蘭各主角唱d歌~(靜係搵唔到崇>"<)
之前都想下櫻蘭既OST...不過一直都dl唔落手(迷!?)
依家聽到鏡夜果把溫柔既聲音!乜都抵呀!!聽到流鼻血呀~*
不過環都唱得好好聽啊!!(估唔到!?)
最正就係光同馨合唱果首!! "我們的戀愛模式" (聽個名都覺得正)
Honey果首都可愛呢(佢把聲!)
我諗下版會放上佢地D歌!
今日乜都爛哂...
書包又無其咁爛左一忽..-0-鞋又爛左
唔通新年咩野都要買新?
不過我呀媽又話幫我搞返店...(所以無買)
所以就靜係買左鞋..對鞋好多人都著呢~
刁佢都叫我買呢對..好著..我同萍妹都買左同一對鞋不過花紋唔同
考試成績出左...
我同萍妹一分之差...我就係差一分就追到佢..
佢第一我第二(有D唔抵既感覺)
不過..嘿..華dee..一哥呀拿..米又係第3(嘿!嘿!!嘿!!!)
之後全級第45~(都唔知覺得高分定低分)
其實對於今次既成績無乜感覺...無乜特別想心
其實我覺得如果響呢班頭10名都入唔到就真係想喊!
|
| 刊登時間︰2007-02-05 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 3 日 星期六 | |
|
旺角的一天
今日一出去到旺角第一站就去食野先~
無錯!!又係KFC...都唔知做乜...又係佢
本來想去意粉屋~不過刁唔鐘意!
食完就即刻去睇衫(唔理3~7~21呀)
可惜~旺中依家D衫~到到都差唔多樣
又唔多好..(所以無買得中)
之後就去入瓊華到睇衫~衫就睇到啦!!
不過..就貴左小小~而且仲係一次比一次貴!(咩事?)
有小小意外...平時都係行完潮特先去瓊華
不過今次!!潮特消失左(2次元空間變動)
行極都行唔到去潮特!!OH NO!!
所以就行左信和先~信和其實都見到3岩心水呀
膠頭衫~著主個膠頭...-0-"
又行左成粒鐘諗主去潮特(去唔到唔心惜呀)
不過又係搵唔到!!所以去左朗豪坊先
見到有間店1折買衫都有D想入去睇呀(不過大排長龍)
之後諗主去無印~點知飲緊野唔比入...凸(搞到我都拋左我D野)
去無印今次又係羅中袋(本身以為羅膠袋..因為買既野唔多)
之後又想去搵潮特~點知就去左東京銀座~
都好~大家都買左隻衫~又唔算太貴...
最後幾經辛苦終於都去到潮特啦!!
不過都累都只咁...無心情睇...
差唔多回家果陣都仲要去優之良品到買左包野先行走!
順面講埋~
今日又去莎莎玩香水~可惜最後都買唔到(唔夠錢)
|
| 刊登時間︰2007-02-03 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四 | |
|
運動會完畢~打邊爐
今日做果d工作人員真係做死咁做呀!!
中7果條女又靜係坐響到又唔做野~佢條仔又要幫主佢
唉~不過都算啦~後尾我都有蛇王返
今日運動會完左之後諗主去打邊爐~
不過都唔係一打完就去啦!!
所以就去左北江玩左陣....行下~行下
行左去網吧玩勁舞....(玩左1小時)
就岩岩好去打邊爐(中途去左刁家中解決d野)
打邊爐果陣真係笑爆!!
乜都笑下咁..真係乜都笑下(唔想打笑乜啦)
可惜..我又有d野要解決~所以先回家!
|
| 刊登時間︰2007-02-01 09:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 192 | »
|