yuk84
暱稱: ╰*°×小熊.Beαr╰*×
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
娛樂
久違了的2天假期的第1...
愛上了辣味:P
煩。
多謝你,媽媽。
網站連結
aaaaabbad
BETTY
jimmy
kaso
kuen
方方
小吉
小芬
牛屎
丸仔
甲珊
羽月
伶星
利綾
河馬
肥刁
肥彭
姚bo
流奶
淆ling
麥丸
蛇仔
華弟
傻極
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天 

病到就黎死  

今早一起身就覺得有D唔對路...好似發燒咁
點知真係..我諗主以為頂得順啦!!
點知到lunch果陣...去食飯...比個太限哂多2哂...
就燒多2下...終於頂唔順啦..要早退(差D暈呀)

早退行返家果陣...又哂多2哂...又暈多2下
真係驚自己行行下暈底~ ~ ~
頂~個死個Mediterranean校長~22℃都仲要人著校褸
我唔死都算我大命呀!!果陣又哂又性....
返左屋企就即刻打電話去問留下醫生響唔響到
其實都估到唔響到啦~點知原來佢4點先返~
果陣我周身骨痛...頭又痛身又痛~真係想死呀!!

好啦~依家食左藥...個身同頭就無咁痛...不過頭暈...
我諗聽日都唔會返學啦!!

 

刊登時間︰2007-02-07 06:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天 

兒子生日快樂!  

麥婉{兒子}生日快樂!!
又大一年啦!!大個仔囉(母親開心到喊呀!)

今日旅遊補考呀..有信心會合格(我諗應該會啦)

今日放學果陣去左同兒子興祝生日
玩左好多野啊!!
見到佢地幫我整個"面具"慢慢咁"進化"
真係唔知笑好定喊好呀!!
=v=不過我發覺我幾有"跳舞"天分!

今日有得睇班相啦!!
好想心呢~買左2張..-0-Q版+正版!

 

刊登時間︰2007-02-06 07:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天 

都唔知開心定傷心好{{拉克絲女神生日快樂}}  

{{拉克絲女神生日快樂}}
差D唔記得今日係2月5號~係女神既生日
19歲?(對嗎?)19歲就做到議長(對嗎?)
岩岩睇左自由代價最後果小部份~
其實都估到無AC啦凸!
不過最精彩都係KL抱抱..唉..無乜心情...
但係我諗情人節我都會用AC(AC王道>[]<")

琴日下左櫻蘭各主角唱d歌~(靜係搵唔到崇>"<)
之前都想下櫻蘭既OST...不過一直都dl唔落手(迷!?)
依家聽到鏡夜果把溫柔既聲音!乜都抵呀!!聽到流鼻血呀~*
不過環都唱得好好聽啊!!(估唔到!?)
最正就係光同馨合唱果首!!  "我們的戀愛模式"   (聽個名都覺得正)
Honey果首都可愛呢(佢把聲!)
我諗下版會放上佢地D歌!

今日乜都爛哂...
書包又無其咁爛左一忽..-0-鞋又爛左
唔通新年咩野都要買新?
不過我呀媽又話幫我搞返店...(所以無買)
所以就靜係買左鞋..對鞋好多人都著呢~
刁佢都叫我買呢對..好著..我同萍妹都買左同一對鞋不過花紋唔同

考試成績出左...
我同萍妹一分之差...我就係差一分就追到佢..
佢第一我第二(有D唔抵既感覺)
不過..嘿..華dee..一哥呀拿..米又係第3(嘿!嘿!!嘿!!!)
之後全級第45~(都唔知覺得高分定低分)
其實對於今次既成績無乜感覺...無乜特別想心
其實我覺得如果響呢班頭10名都入唔到就真係想喊!

 

刊登時間︰2007-02-05 07:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天 

旺角的一天  

今日一出去到旺角第一站就去食野先~
無錯!!又係KFC...都唔知做乜...又係佢
本來想去意粉屋~不過刁唔鐘意!

食完就即刻去睇衫(唔理3~7~21呀)
可惜~旺中依家D衫~到到都差唔多樣
又唔多好..(所以無買得中)
之後就去入瓊華到睇衫~衫就睇到啦!!
不過..就貴左小小~而且仲係一次比一次貴!(咩事?)
有小小意外...平時都係行完潮特先去瓊華
不過今次!!潮特消失左(2次元空間變動)
行極都行唔到去潮特!!OH NO!!
所以就行左信和先~信和其實都見到3岩心水呀
膠頭衫~著主個膠頭...-0-"
又行左成粒鐘諗主去潮特(去唔到唔心惜呀)
不過又係搵唔到!!所以去左朗豪坊先
見到有間店1折買衫都有D想入去睇呀(不過大排長龍)
之後諗主去無印~點知飲緊野唔比入...凸(搞到我都拋左我D野)
去無印今次又係羅中袋(本身以為羅膠袋..因為買既野唔多)
之後又想去搵潮特~點知就去左東京銀座~
都好~大家都買左隻衫~又唔算太貴...
最後幾經辛苦終於都去到潮特啦!!
不過都累都只咁...無心情睇...
差唔多回家果陣都仲要去優之良品到買左包野先行走!

順面講埋~
今日又去莎莎玩香水~可惜最後都買唔到(唔夠錢)

 

刊登時間︰2007-02-03 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天 

運動會完畢~打邊爐  

今日做果d工作人員真係做死咁做呀!!
中7果條女又靜係坐響到又唔做野~佢條仔又要幫主佢
唉~不過都算啦~後尾我都有蛇王返

今日運動會完左之後諗主去打邊爐~
不過都唔係一打完就去啦!!
所以就去左北江玩左陣....行下~行下
行左去網吧玩勁舞....(玩左1小時)
就岩岩好去打邊爐(中途去左刁家中解決d野)

打邊爐果陣真係笑爆!!
乜都笑下咁..真係乜都笑下(唔想打笑乜啦)
可惜..我又有d野要解決~所以先回家!

 

刊登時間︰2007-02-01 09:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]