| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 27 日 星期六 | |
|
今日返左學校啊!!
唉~今日又要返學校啊!!
不過都好!!
[片]左張自已鐘意既圖出黎!!
之後又玩左陣電腦~
不過都有剪過片(算有做過野)
而呀肥佢就happy啦!!
去左唱k~(順面見下謝x條仔係點既樣)
連頭[龜]同牛屎都有去~
呀肥佢都店啦!!
到依家都未溫書~-.-
仲有呀!!呀sir話我今版整得好呀!!
=w=對於呢點我都同意
ps:轉左個頭像~係響學校整~
|
| 刊登時間︰2006-05-27 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 26 日 星期五 | |
|
-w-改左版~skin黎~
真係未試過[格]咁耐先改版~
唉~
今次又係滿月~
不過今版係靚D~
今日得知一個非常唔好既消息~
搞到我今日成個下午都唔happy~
不過放學果陣比呀sir贊我勁~(呢個超happy^^)
不過果個我將呢個唔好既消息拍左一個短片~
超好笑呀!!>"<笑到我出哂眼水~
唔單只係[屎、屎、屁]唔可以忍
仲有笑呀!!
|
| 刊登時間︰2006-05-26 10:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四 | |
|
要到幾時先完結呀?
好難頂呀!!
呢D天氣~又熱又酷~
成身都[癡粒粒]~唉~超辛苦>"<
放左學仲要拍野~
搞左咁耐都唔得!!唉~救命-_-||
|
| 刊登時間︰2006-05-25 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三 | |
|
未解決
唉~
唔知點解最近無咩心情~
真係見到屎都可能會唔覺唔覺咁踩落去呀!!(好彩我無)
真係好鬼唔like呢D天氣呀!!
又熱又酷>"<超難頂
搞到我無哂改版既心情~
前日明明down左好多靚圖~不過依家都無心情整~
真係見到錢都唔識[羅]呀!!
仲有呀!!無心情改版之餘~
仲無心情打速成~咩野起勁都無哂!!
>"<講起D靚圖~我見到今期newtype既封面係雞拉啊!!
唉~我覺得雞拉個樣越黎越型~
無哂D可愛feel~其實我有諗過~佢係米學小蘭~
佢呢D算唔算叫扮型?睇佢唔順眼
話就話睇佢唔順眼~
其實個心就有DD鐘意~雞拉就黎追上小蘭啊>"<(唔會發生既事)
最衰都係日本果到啦!!
又唔畫多D小蘭同AC既情侶圖~(超唔like呀!!)
ps:用返九方打之後打得快好多~仲打多左好多定~-_-""
|
| 刊登時間︰2006-05-24 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 23 日 星期二 | |
|
本解決....
未解決~
今日科學堂張sir講起巴士呀叔~
可能有DD關方記事啦!!
方記又真係幾慘既....
成日都比人收電話~真係陰公!!
不過真係估唔到咁多miss同呀sir都有睇過巴士呀叔~
無睇過既人.....去呢到睇~
|
| 刊登時間︰2006-05-23 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 192 | »
|